  • Data: 2017-03-14 10:55:59
    Temat: Re: "Żarówki" led
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Ale tĘ audiofilską, to chyba robią w postaci linki...?

    Przewody tak robią, a tu chodziło o surowiec na nie. KGHM robi miedź
    elektrolityczną najwyższej czystości. Pozbawiają ją srebra, złota
    i innych śmieci, które są w rudzie.

    Czytalem gdzieś, że ktoś jako przewody głośnikowe wykorzystał miedziane
    rurki hydrauliczne. Zdaje mi się to być całkiem dobrym pomysłem. Ale
    nie było to audiofilstwo, te rury są po kilka złotych. Traz sobie myślę,
    że taka rura z wyżarzonej elektrolitycznej miedzi monokrystalicznej może
    być lepsza od linki audiofilskiej. Elektrony nie będą musiały skakać po
    dyslokacjach, tylko karnym szeregiem pobiegną do głośnika. Nie muszę
    tłumaczyć, jak wielkie ma to znaczenie dla soczystości dźwięku.

    --
    Jarek