    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Date: Sun, 30 Dec 2012 14:12:35 +0100

    news:slrnkduupr.8ao.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Jak tak dalej pójdzie, to nie będzie można w UE sprzedawać legalnie
    > żadnego źródła światła. No, może świeczki się nam się ostaną. ...

    Świeczki...? Zaledwie kilka godzin trwałości w świeceniu (duży znicz w
    szklanym naczyniu palił mi się 50 godzin, a co nakopcił...), wytwarzają CO2,
    ilość światła niewielka... Nie puszczą takiego tramwaju... Pozostaje w
    tajemnicy przed urzędasami robić fart-lighting... taaa, tylko mogą zakazać
    tego, czym miało by się to przypalać... A i tak na jedno wyjdzie, metan,
    CO2, ocieplenie klimatu... Słońca niech zakażą, kupa szkodliwego UV,
    wysuszona gleba, pożary lasów, dziura ozonowa jak od freonu... Dobra, już
    nie licytuję, chciałem tylko ośmieszyć te dyrektywy...

    > Najlepiej będzie, jak po prostu ten papier anulują, tak jak zrobiono
    > z dyrektywą w sprawie krzywizny ogórka.

    Niech kasują, przecież i tak wiemy, że marchewka to owoc, a ślimak, to ryba
    :P :)
    ...takie dyrektywy, jak te na przykład... Wół pierdzi, stodoła słucha...