  • 11. Data: 2010-08-13 12:53:51
    Temat: Re: Zarówki H7 - czemu takie drogie?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 13 Sie, 12:06, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Jesteś pewien że to H7? Golf nigdy nie był produkowany z lampami do
    > żarówek H7.
    > Były albo H1+H1 albo H4, no chyba że masz jakieś tjuningowe lampy.

    Proszę się douczyć ;P Hella produkowała lampy "ala" Golf4 i w końcowym
    okresie produkcji Golfa3 Kombi (1998-1999) można było sobie zamówić
    samochód z takimi właśnie lampami jako wyposażeniem dodatkowym ;)
    Dokładnie takie lampy: http://moto.allegro.pl/item1172194365_vw_golf_3_3_4_
    hella_oryginal_gladka_cabrio.html
    (nie moja aukcja, pierwsza lepsza z brzegu).

    W reflektorze siedzą 2 żarówki H7 :)

    Pozdrawiam !!

  • 12. Data: 2010-08-13 13:25:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-13 12:53, Czarek Daniluk pisze:

    > Proszę się douczyć ;P Hella produkowała lampy "ala" Golf4 i w końcowym
    > okresie produkcji Golfa3 Kombi (1998-1999) można było sobie zamówić
    > samochód z takimi właśnie lampami jako wyposażeniem dodatkowym ;)

    O proszę czyli jak nie patrzeć tuning :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 13. Data: 2010-08-13 13:36:06
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 13 Sie, 13:25, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > O proszę czyli jak nie patrzeć tuning :)
    >
    > --
    > Części do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/item1181081583.html
    > Pozdrawiam
    > Lewis

    Ja wiem czy można nazwać tuningiem upodobnienie MK3 z przodu do MK4 ??
    nie mogę powiedzieć świecą całkiem ładnie :D

    Pozdrawiam !!

  • 14. Data: 2010-08-13 13:39:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-13 13:36, Czarek Daniluk pisze:

    > Ja wiem czy można nazwać tuningiem upodobnienie MK3 z przodu do MK4 ??
    > nie mogę powiedzieć świecą całkiem ładnie :D
    >
    > Pozdrawiam !!

    Hmm może lepiej FL ale FL tyczyłby się wszystkich egzemplarzy z tego
    rocznika, a jeżeli jest to tylko jako dodatek na zamówienie to tjuning :P

  • 15. Data: 2010-08-13 13:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w
    > palą się bo bańka jest mała, spora temperatura robi swoje.

    Zaraz zaraz - zakladam ze projektowal je ktos z glowa i banka jest
    taka jak trzeba.
    Banka halogenu musi byc odpwiednio goraca.

    > Ja płaciłem ostatnio 16zł za helle.

    Na allegro H4 od 4.58, a H7 od 3.99

    Nie zebym polecal te najtansze, ale widac jaki jest stosunek cen
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-08-13 13:59:47
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    > Bo często się palą. Kup sobie duże pudło i zmieniaj zawsze po dwie. H7
    > świecą super, ale trwałość i cena to porażka. Testowane na kilku
    > samochodach i różnych producentach żarówek.

    No patrz, a ja testuje na dwoch ostatnich samochodach i zmieniam zarowki
    mniej wiecej raz na poltora - dwa lata. A uzywam zwykle zarowek +50%. Jak
    kiedys na szybko kupilem zarowke "no name" to spalila mi sie po miesiacu,
    ale firmowe (Philips albo Osram) sprawuja sie dobrze.

    --
    Axel

  • 17. Data: 2010-08-13 14:04:50
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    Czarek Daniluk <c...@c...com> wrote:
    > Ostatnie miałem żółte - lewa poświeciła półtora roku, prawa 2 lata i
    > zmieniłem dlatego tylko że nie można już na żółtych selektywnych
    > jeździć :(

    A czemu? Rozporządzenie o warunkach technicznych się zmieniło?

    --
    Patryk

  • 18. Data: 2010-08-13 14:56:26
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 13 Sie, 14:04, Patryk <a...@o...pl> wrote:

    > A czemu? Rozporządzenie o warunkach technicznych się zmieniło?
    >
    > --
    > Patryk

    Nawet tutaj coś pisali pod koniec zeszłego roku.

    Pozdrawiam !!

  • 19. Data: 2010-08-13 19:58:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2010 12:03:07 +0200, "Przembo" <x...@x...xx>
    wrote:

    >Widocznie zależy od auta, u mnie Philipsy Premium wytrzymują dobre 30kkm z
    >czego większość dystansu to kilka km jazdy, więc często żarówka startuje na
    >zimno.

    U mnie H7 Philips Premium to maks 15 tys. km. Osram Silver wytrzymały
    połowe tego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2010-08-13 20:04:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin N pisze:
    > Czemu żarówki H7 są takie drogie?
    > H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

    A te?
    http://allegro.pl/item1151332543_hella_zarowka_h7_12
    v_55w_okazja_okazja.html
    Trzeba wiedziec gdzie kupowac, najdrozsze sa w marketach motoryzacyjnych.

    Pozdrawiam
    Pawel