  • 1. Data: 2010-08-13 11:22:24
    Temat: Zarówki H7 - czemu takie drogie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Czemu żarówki H7 są takie drogie?
    H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

  • 2. Data: 2010-08-13 11:35:40
    Temat: Re: Zarówki H7 - czemu takie drogie?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 11:22:24 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Czemu żarówki H7 są takie drogie?
    > H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

    Bo często się palą. Kup sobie duże pudło i zmieniaj zawsze po dwie. H7
    świecą super, ale trwałość i cena to porażka. Testowane na kilku
    samochodach i różnych producentach żarówek.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-08-13 11:37:06
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Marcin N pisze:
    > Czemu żarówki H7 są takie drogie?
    > H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?
    bo jest popyt? H7 to najgorsza w konstrukcji z obecnie sprzedawanych
    żarówek.

  • 4. Data: 2010-08-13 11:49:44
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 13 Sie, 11:35, Przemysław Bernat <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > świecą super, ale trwałość i cena to porażka. Testowane na kilku
    > samochodach i różnych producentach żarówek.

    W starym Golfie MK3 H7 wytrzymują około 2 lat, więc nie wiem skąd masz
    takie dane o tym że tak często się palą :D
    Większość przebiegu robię po mieście, więc często je włączam i
    wyłączam.

    Ostatnie miałem żółte - lewa poświeciła półtora roku, prawa 2 lata i
    zmieniłem dlatego tylko że nie można już na żółtych selektywnych
    jeździć :(

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-08-13 11:53:22
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czemu żarówki H7 są takie drogie?
    > H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

    H7 też kosztuje 10zł, Hella H7 kupowana poza stacja paliw...

    Pozdr

  • 6. Data: 2010-08-13 11:56:23
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Bo często się palą.

    palą się bo bańka jest mała, spora temperatura robi swoje. Ja płaciłem
    ostatnio 16zł za helle.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-08-13 11:57:46
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 02:49:44 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

    > Ostatnie miałem żółte - lewa poświeciła półtora roku, prawa 2 lata i
    > zmieniłem dlatego tylko że nie można już na żółtych selektywnych
    > jeździć :(

    W Astrze II i Focusie II nie dożywają nawet pół roku. Próbowalem nawet
    Osram Night&Day, ale padły tak samo szybko jak zwykłe. H4 w podobnie
    użytkowanych samochodach potrafią wytrzymać trzy lata.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 8. Data: 2010-08-13 12:02:18
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-13 11:57, Przemysław Bernat pisze:
    > Dnia Fri, 13 Aug 2010 02:49:44 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

    > W Astrze II i Focusie II nie dożywają nawet pół roku.
    Eeee...mam od nowości fabryczne H7 w Foce II i ciągle świecą, już ponad
    2 lata. Fakt że nie robię wielkich przebiegów (głównie miasto) ale
    czasowo to tak ze 3 godziny dziennie świecą. Kwestia dobrych żarówek i
    dobrej instalacji.

    --
    MZ

  • 9. Data: 2010-08-13 12:03:07
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W Astrze II i Focusie II nie dożywają nawet pół roku. Próbowalem nawet
    > Osram Night&Day, ale padły tak samo szybko jak zwykłe. H4 w podobnie
    > użytkowanych samochodach potrafią wytrzymać trzy lata.

    Widocznie zależy od auta, u mnie Philipsy Premium wytrzymują dobre 30kkm z
    czego większość dystansu to kilka km jazdy, więc często żarówka startuje na
    zimno.

    Pozdr

  • 10. Data: 2010-08-13 12:06:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-13 11:49, Czarek Daniluk pisze:

    > W starym Golfie MK3 H7 wytrzymują około 2 lat, więc nie wiem skąd masz
    > takie dane o tym że tak często się palą :D
    > Większość przebiegu robię po mieście, więc często je włączam i
    > wyłączam.

    Jesteś pewien że to H7? Golf nigdy nie był produkowany z lampami do
    żarówek H7.
    Były albo H1+H1 albo H4, no chyba że masz jakieś tjuningowe lampy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html