eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŻarówki Globe jaką firme wybrać? Pomocy! Ratunku, pali się!Re: Żarówki Globe jaką firme wybrać? Pomocy! Ratunku, pali się!
  • Data: 2012-12-25 23:26:16
    Temat: Re: Żarówki Globe jaką firme wybrać? Pomocy! Ratunku, pali się!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Dec 2012, J.F. wrote:

    > Ale jak sprzedaja w UE to sa zwiazani.
    > Czy tez moze importer jest zwiazany.

    [...]
    > Tak czy inaczej - w sklepie w UE ma byc towar wlasciwie oznakowany.
    > A wczesniej spelniajacy wlasciwe normy.

    To wszystko prawda.
    Ale nie można nie wpuścić na obszar celny towaru z oznaczeniem
    China Export, w końcu umowy o ochronie wlasności intelektualnej
    są popodpisywane, a ewentualny klient musi najpierw załapać, że
    to co ma przed nosem to nie jest "to" CE.
    W układzie w którym sprzedawca jest w kategorii "garaż" który
    kupił od importera "krzak" egzekwowanie rzeczonych wymagań
    wcale prosto nie wygląda.
    Stąd i szansa kupienia na allegro "CE" w wersji marketingowej
    wcale nie jest zerowa :)

    pzdr, Gtofryd