-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.rzeszow.pl!news.nask.pl!news.n
ask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.hi
ghwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <52f924ab$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<52f9de9a$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<52fa017b$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
<ldd0ub$e1k$1@news.dialog.net.pl>
In-Reply-To: <ldd0ub$e1k$1@news.dialog.net.pl>
Subject: Re: Zarowki 21/4W
Date: Tue, 11 Feb 2014 12:33:15 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 21
Message-ID: <52fa0a80$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.197.159
X-Trace: 1392118400 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2206 83.27.197.159:50954
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1916
X-Received-Body-CRC: 358094356
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523432
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości
>>> Rodzi się inne pytanie "po co". Po co wymyślili ten nowy standard?
>>> Skoro sprzedają je w uczciwej cenie, to czemu nie stosują 21/5?
>>
>> 1W oszczędności mocy w żarówce x 2 sztuki w samochodzie x 500000
>> samochodów = 1 MW zaoszczędzone mocy
>> Zapewne dostali jakies dofinansowanie na ekologię i musieli się
>> wykazać.
>
>Ale to dało się zrobić z wykorzystaniem cokołu P21/5W. :)
Chyba nie mozna - bo jeszcze ktos by wsadzil 4W zamiast 5 i mial
swiatla za ciemne.
Trzeba przyznac ze ten nowy cokol troche rozsadniejszy - stary ma
wystepy co 180 stopni, ale na innej wysokosci, mozna sie dlugo
zastanawiac czemu zarowka nie wchodzi.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe