  • 21. Data: 2016-12-29 00:27:34
    Temat: Re: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-12-28 19:12, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Popieram.
    > Wrócę do czytania onetu i jego odszczepieńców kiedy przestaną
    > automatycznie bez mojej zgody włączać pełnym ryjem reklamy.
    > Do czego to doszło, żeby mieć powyłączane głośniki we wszystkich
    > komputerach we wszystkich miejscach pracy. Onet to zmasakrował po
    > prostu. Bydło najpierw zaprasza do wejścia a potem wali w ryja..
    > dziękuję, ale masochistą nie jestem. Niech polegną. W to miejsce wejdą
    > inteligentniejsi.

    Mute Tab + Adblock Origin + Flashblock?

  • 22. Data: 2016-12-29 11:24:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-29 o 00:17, re pisze:
    > Dopadną Cię gdzieś indziej :-)

    Powodzenia ale to kosztuje siły i środki. Będzie plajta jak nic :-)z

  • 23. Data: 2016-12-29 11:26:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-29 o 00:20, re pisze:
    > Jakbyś stwierdził, że Ci się materiał nie podoba to ok, ale Ty pierd...
    > o reklamach jakbyś zamówił i Ci nie pasowało, że dodatkowo reklamy. Daruj.

    Wszyscy wiemy na jakim poziomie nadaje onet.
    Niedługo będą płacić odszkodowania za szkody poczynione w umysłach ;-)

  • 24. Data: 2016-12-29 15:44:13
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    > W Grecji jest taka szara strefa ze sie w pale nie miesci. I ta szara strefa do
    niedawna byla na kazdym poziomie od smieciarza do ministra. Jak jest teraz nie wiem
    ale podejrzewam ze niewiele sie zmienilo, oni tacy przekreciarze juz sa. W Polsce tez
    jest spora szara strefa. Caly czas jest podzial na zarobek czyli to od czego placi
    sie dochodowy. Dalej jest dochod czyli to co zarobione z podatkiem i reszta. Czesto
    jest sama reszta plus rejestracja w up bez prawa do zasilku. Niedawno kupowalem
    pellet. Ale z wniesieniem do domu. Policzyli zlotowke od worka ale na kasie wystukal
    bez tej zlotowki. Ktos przytulil 50 zlotych bez podatku za 45 minut pracy. Nie zebym
    mu zalowal albo donosil bo odwalil kawal roboty.

    dlatego zapłaciłeś 1pln/worka a nie 2pln/worka
    Obie strony zadowolone są dzięki temu :)

    p.s
    Jak mi węgiel przywożą to płacę dodatkowo 20pln/tony za wrzucenie do
    piwnicy.
    Też tego nie mam na rachunku - idzie do kieszeni kierowcy i pomocnika -
    i też obie strony zadowolone.

  • 25. Data: 2017-01-02 09:56:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Dopadną Cię gdzieś indziej :-)

    Powodzenia ale to kosztuje siły i środki. Będzie plajta jak nic :-)z
    ---
    Już Cię dopadli. Przy ulicy masz reklamy, na samochodach. A tablicę masz na
    swojej ramce czy mechanika ?

  • 26. Data: 2017-01-02 09:59:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Wszyscy wiemy na jakim poziomie nadaje onet.
    Niedługo będą płacić odszkodowania za szkody poczynione w umysłach ;-)
    No prawda jest taka, że ja ich nie oglądam tylko innych właśnie dlatego, że
    jakieś syfy były co jakoś nie dało się ich wyeliminować. Natomiast to nie
    zmienia, że żeby usługa nie była reklamowa to musi być płatna.

  • 27. Data: 2017-01-02 09:59:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-02 o 09:56, re pisze:
    > Już Cię dopadli. Przy ulicy masz reklamy, na samochodach. A tablicę masz
    > na swojej ramce czy mechanika ?

    Przeceniasz siłę oddziaływania, jak większość kreatywnych księgowych ;-)

  • 28. Data: 2017-01-02 10:13:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-02 o 09:59, re pisze:
    > No prawda jest taka, że ja ich nie oglądam tylko innych właśnie dlatego,
    > że jakieś syfy były co jakoś nie dało się ich wyeliminować. Natomiast to
    > nie zmienia, że żeby usługa nie była reklamowa to musi być płatna.

    Nikt im nie broni zmienić zasad korzystania.
    Wolny kraj. Może znajdą kilku desperatów :-)

    PS.
    Właśnie się zawiodłem na tok fm. Archiwalne audycje bez reklam tylko za
    kasę.
    Skutek: Coraz mniej słucham tej stacji. Nawet na żywo z reklamami.
    Ale skoro tak chcą to przesiądę się gdzieś indziej.

  • 29. Data: 2017-01-02 13:00:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Już Cię dopadli. Przy ulicy masz reklamy, na samochodach. A tablicę masz
    > na swojej ramce czy mechanika ?

    Przeceniasz siłę oddziaływania, jak większość kreatywnych księgowych ;-)
    ---
    A ja nic o oddziaływaniu nie mówiłem tylko o tym, że nie uciekłeś od reklam
    bo Cię na ulicy dopadli.

  • 30. Data: 2017-01-02 13:07:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > nie zmienia, że żeby usługa nie była reklamowa to musi być płatna.

    Nikt im nie broni zmienić zasad korzystania.
    Ale po co mają zmieniać jak Ty nie płacisz tylko reklamodawcy za Ciebie ?

    Wolny kraj.
    ---
    A nie wydaje mi się. Rządzi nim głównie pieniądz i głupota.

    Może znajdą kilku desperatów :-)
    ---
    Patrz, znaleźli a Ty wszędzie reklamy oglądasz. Np na każdej bryce jest taki
    sugestywny znaczek marki.

[...]

    Z kolegami będziesz słuchał swojego radia ? Reklamodawcy mądrzeją, nie płacą
    za reklamy jak ludzie ich nie oglądają. Pójdą za Tobą, gdzie się nie
    ruszysz.