  • 11. Data: 2016-12-24 11:47:27
    Temat: Re: Zarobki ... osłabiłeś.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tu cie pizdziak przywialo?

  • 12. Data: 2016-12-27 22:33:25
    Temat: Re: Zarobki przelozone na paliwo....ehhh
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Ja się nie poświęcałem, strona się wczytała bez reklam.
    > Onet to betka w porównaniu do takiego WP.
    > Ale ja mam wyłączone sporo "udogodnień" które udogodnieniami są
    > dla wszystkich poza indywidualnymi użytkownikami.

    O widzisz. Ja bez dodatkowego wysiłku w chrome instaluję tylko _jeden_
    dodatek i nie wku... się od wielu lat.
    ---
    Zainstalowałeś sobie przeglądarkę największego spamera internetu by nie
    oglądać jego reklam :-)

    Tak jak 99% zwykłych internautów
    ---
    Nie wydaje się by tak wielu użytkowników miało programy blokujące.

    Że inwigilacja? Tak. Cały czas nas szpiegują.
    ---
    Jedni szpiegują inni nie.

    A taki bezczelny komunikat o blokowaniu to u mnie jest na drugim miejscu
    za testem z obejrzanych reklam (to dopiero szczyt bezczelności)
    ---
    I co robisz ? Siadasz w kąciku i płaczesz ? :-)

    Jak onet chce zwiększyć oglądalność to nie w ten sposób.
    ---
    Będziesz miał tylu użytkowników to pogadamy :-)

    O oglądanie reklam to mogą mnie grzecznie poprosić albo zapłacić.
    Nie jestem instytucją charytatywną :-)
    ---
    Ta, jasne pasiesz się na portalach i jeszcze chciałbyś by Ci za to płacono
    :-)

    Debilizm trzeba piętnować a nie się do niego przyzwyczajać :-)
    ---
    No wiesz ... reklamy są debilizmem, ale wynikającym z tego, że po prostu nie
    chcesz płacić za nic.

  • 13. Data: 2016-12-27 23:22:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-27 o 22:33, re pisze:
    > Zainstalowałeś sobie przeglądarkę największego spamera internetu by nie
    > oglądać jego reklam :-)

    Próbowałeś? To działa.

    Nie wku... mnie reklamy. Są ale nie przytłaczają i nie denerwują.

    > Jedni szpiegują inni nie.

    Naiwny :-)

    > I co robisz ? Siadasz w kąciku i płaczesz ? :-)

    Nie wchodzę tam gdzie mnie gorzej traktują. Ich strata :-)

    > Będziesz miał tylu użytkowników to pogadamy :-)

    Jesteś w tyle za najnowszymi badaniami amerykańskich naukowców :-)

    > Ta, jasne pasiesz się na portalach i jeszcze chciałbyś by Ci za to
    > płacono :-)

    Tak bo reklama jak wiadomo ;-) powoduje zyski a zyski nie biorą się z
    nikąd. Ktoś musi te raklamy oglądać.
    Tu nie jest perpetum mobile :-)

    > Debilizm trzeba piętnować a nie się do niego przyzwyczajać :-)
    > ---
    > No wiesz ... reklamy są debilizmem, ale wynikającym z tego, że po prostu
    > nie chcesz płacić za nic.

    Dokładnie. Taki pożalsieboze portal nie dość że umieszcza wku... reklamy
    to jeszcze bezczelnie każe mi wyłączyć adblocka żeby wejść na stronę i
    przeczytać te wypociny a zarabiać to by chciał na reklamach.
    To jest proszenie się o kłopoty.

    WON!

    Jestem odszczepieńcem? Sądzę że wątpię ;-)

  • 14. Data: 2016-12-28 00:43:55
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 23.12.2016 o 21:25, atm pisze:
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/mamy-niedrogie-paliw
    a-ale-za-pensje-kupimy-bardzo-malo-benzyny/9s1kvr

    ehehehehe.
    W infografice ujęte są zarobki brutto :)))

  • 15. Data: 2016-12-28 18:56:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Zainstalowałeś sobie przeglądarkę największego spamera internetu by nie
    > oglądać jego reklam :-)

    Próbowałeś? To działa.
    ---
    Brzydzę się. :-)

    Nie wku... mnie reklamy. Są ale nie przytłaczają i nie denerwują.
    ---
    "Dobre" reklamy :-)

    > Jedni szpiegują inni nie.

    Naiwny :-)
    ---
    Chyba wiem co robię. Poza tym co innego jak widzisz sąsiadkę i
    zainteresujesz się a co innego jak za nią jeździsz po mieście.

    > I co robisz ? Siadasz w kąciku i płaczesz ? :-)

    Nie wchodzę tam gdzie mnie gorzej traktują. Ich strata :-)
    ---
    Ale jak "gorzej" ? Nie zapłaciłeś to chyba normalne, że nie realizują tego
    czego chcesz.

    > Będziesz miał tylu użytkowników to pogadamy :-)

    Jesteś w tyle za najnowszymi badaniami amerykańskich naukowców :-)
    ---
    Ale w przodzie/przed tubylcami :-)

> [...]
    > płacono :-)

    Tak bo reklama jak wiadomo ;-) powoduje zyski a zyski nie biorą się z
    No, a Ty żebyś dostał treść to powinieneś ją napisać albo za nią zapłacić.

> [...]

    to jeszcze bezczelnie każe mi wyłączyć adblocka żeby wejść na stronę i
    przeczytać te wypociny a zarabiać to by chciał na reklamach.
    No rzeczywiście poszkodowany jesteś :-)

    WON!

    Jestem odszczepieńcem? Sądzę że wątpię ;-)
    ---
    Nie, typowy użytkownik. Nie płaci a pasie się :-)

    Ja nie dziwię się, tylko dla porządku piszę. Bo co to takie ...

  • 16. Data: 2016-12-28 20:12:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-27 o 23:22, z pisze:

> [...]
    > to jeszcze bezczelnie każe mi wyłączyć adblocka żeby wejść na stronę i
    > przeczytać te wypociny a zarabiać to by chciał na reklamach.

    Popieram.
    Wrócę do czytania onetu i jego odszczepieńców kiedy przestaną
    automatycznie bez mojej zgody włączać pełnym ryjem reklamy.
    Do czego to doszło, żeby mieć powyłączane głośniki we wszystkich
    komputerach we wszystkich miejscach pracy. Onet to zmasakrował po
    prostu. Bydło najpierw zaprasza do wejścia a potem wali w ryja..
    dziękuję, ale masochistą nie jestem. Niech polegną. W to miejsce wejdą
    inteligentniejsi.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2016-12-28 20:16:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-28 o 18:56, re pisze:
    > Ale jak "gorzej" ? Nie zapłaciłeś to chyba normalne, że nie realizują
    > tego czego chcesz.

    Nie kliknę to nie zarobią.
    Zamiast zachęcać to odstraszają.
    Ja nie muszę tam zaglądać a oni _muszą_ zdobyć zaglądającego bo inaczej
    splajtują. Prawa rynku :-)

  • 18. Data: 2016-12-28 20:26:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-28 o 18:56, re pisze:
    > Nie, typowy użytkownik. Nie płaci a pasie się :-)

    Masz spaczone poczucie wartości. Przemyśl to.

    Ps. Pasie się :-) Dobre. Tym gównem?

  • 19. Data: 2016-12-29 00:17:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Nie kliknę to nie zarobią.
    Zamiast zachęcać to odstraszają.
    Ja nie muszę tam zaglądać a oni _muszą_ zdobyć zaglądającego bo inaczej
    Dopadną Cię gdzieś indziej :-)

  • 20. Data: 2016-12-29 00:20:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Nie, typowy użytkownik. Nie płaci a pasie się :-)

    Masz spaczone poczucie wartości. Przemyśl to.

    Ps. Pasie się :-) Dobre. Tym gównem?
    ---
    Sam jesteś spaczony :-)

    Jakbyś stwierdził, że Ci się materiał nie podoba to ok, ale Ty pierd... o
    reklamach jakbyś zamówił i Ci nie pasowało, że dodatkowo reklamy. Daruj.