    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zapytanie o LEDy
    Date: Tue, 13 Jan 2015 19:20:45 +0100

    W dniu 2015-01-13 o 18:34, Waldemar pisze:
    > Dzieńdobrywieczór,
    >
    > poszukuję ostatnio LEDów, ale takich trochę dziwniejszych. Konkretnie
    > potrzebuję w miarę równomiernie oświetloną powierzchnię fi 8mm. LED nie
    > może być wyższy, niż 3mm (no 3.5mm max). Dotychczas bierzemy normalne
    > LEDy 8mm i szlifujemy obudowę na wysokość. Dla kilku sztuk to ok, ale
    > przy ok. 500, które potrzebujemy aktualnie to dość upierdliwe. Montaż
    > obojętny, może być THD, może być SMD, płytkę się i tak zrobi. Aha, dioda
    > musi być zielona ;-).
    > Macie jakiś pomysł? Chińczycy pewnie by zrobili, ale 1000x tyle, a tego
> [...]

    Skoro ma być płaskie i równomierne to może folia OLED jak
    http://www.conrad.pl/Modu%C5%82y-OLED.htm?websale8=c
    onrad&ci=SHOP_AREA_26436_0212364
    (drogo)
    lub folia elektroluminescencyjna
    http://www.conrad.pl/Folia-elektroluminescencyjna,-6
    0-110-V,-25000-h,-400-1500-Hz,-138-x-34-mm,-bia%C5%8
    2a.htm?websale8=conrad&pi=184084

    --
    pozdrawiam
    MD