  • Data: 2016-05-04 11:13:27
    Temat: Re: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5729b6a2$0$700$6...@n...neostrada.
    pl...

    > No bo newsy z zalozenia nie byly zapamietywane na dluzej,
    > potem Altavista sie za to wziela, potem Altavista padla, Google zaczelo
    > archiwizowac, potem chyba przejelo zapisy z altavisty.
    > A osobna kwestia, ze nawet jak ktos wpadl, to niekoniecznie pl.*
    > zapisywal.

    Ale moje posty (przynajmniej niektóre) są w archiwum groups.google.com.
    Przecież nie trzymam ich u siebie - od tego czasu parę razy kompy zmieniałem
    ;-P

    > Duzy cios zadal onet i gazeta, zamykajac swoje serwery.

    Szczytowy okres pms ;-) IMHO przypadał na przełom XX/XXI i początek
    dwudziestego pierwszego wieku.
    Potem zdecydowanie spadło zainteresowanie i serwery po kolei zaczęli
    wyłączać.

    > A usenet przezywa druga mlodosc
    > http://www.usenet.com.pl/
    > Czytam - i nic nie rozumiem :-)