  • 1. Data: 2012-02-06 10:53:15
    Temat: Zapisywanie stron z daną frazą
    Od: Romene <n...@o...pl>

    Czy jest oprogramowanie, które wyszukuje w internecie strony zawierające
    podaną frazę i zapisujących taką stronę np do pdf lub html ?
    Oprogramowanie może opierać się na wynikach z googla. Chciałbym wytropić
    osoby, które zamieszczają treści z mojej książki, a wyszukiwanie ręczne
    byloby uciążliwe, jest ok. 2000 wyników w google.

  • 2. Data: 2012-02-06 19:34:57
    Temat: Re: Zapisywanie stron z daną frazą
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Romene" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osoby, które zamieszczają treści z mojej książki, a wyszukiwanie ręczne byloby
    > uciążliwe, jest ok. 2000 wyników w google.

    Tak troszkę z innej beczki, bo oprogramowania jako takiego nie znam. Czy dla
    celow dowodowych (bo rozumiem, ze o takie ci chodzi), to nie powinno byc cos
    takiego wykonane w obecnosci np. prawnika i na przyklad screenshoty danej strony
    zrobione w jego obecnosci? Kiedys cos takiego przeczytalem na jednej ze stron
    prawniczych, ale teraz sobie nie przypomnę o co dokładnie chodziło.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 3. Data: 2012-02-06 20:18:10
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    poniedziałek, 6 lutego 2012 11:53. Wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Romene:

    > Czy jest oprogramowanie, które wyszukuje w internecie strony zawierające
    > podaną frazę i zapisujących taką stronę np do pdf lub html ?

    Niektóre firmy zajmujące się badaniami Internetu oferują usługę badania
    relacji pomiędzy stronami, której elementem jest analiza treści stron
    pojawiających się w wyszukiwarkach po wpisaniu określonej frazy. Myślę że
    narzędzia, którymi dysponują, będą jak najbardziej w stanie wykonać Twoje
    zadanie.

    Nie chciałbym nikomu robić reklamy, więc jeżeli chcesz namiary na jedną
    z takich firm, zgłoś się do mnie prywatnie.

    Napisanie robota, który będzie sprawdzał/zapisywał strony pojawiające się
    w wyszukiwarce po wpisaniu odpowiedniej frazy, wprawnemu programiście
    powinno zabrać jeden wieczór, z ewentualną poprawką na poziom skomplikowania
    zadania. Myślę że bez trudu znajdziesz ludzi zdolnych coś takiego zrobić.

    Czy istnieją jakieś gotowe i darmowe narzędzia -- nie wiem.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2012-02-06 21:24:50