  • 1. Data: 2013-07-16 12:55:53
    Temat: Zapis niestandardowych kontaktów (bez numeru) w książce telefonicznej
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    Witam,

    Jestem nowym posiadaczem SG S3 Mini (jest to mój pierwszy tel z Androidem,
    przedtem miałem E52).

    Chciałem przypisać niektórym kontaktom obrazy lecz jeśli w przypadku
    "normalnych" numerów nie ma problemu to nie wiem jak przypisać "kontakty" do
    operatora i innych usługodawców i serwisów, które nie mają w swoim ID numeru
    a tylko nazwę, np.:
    - "Plus" wiadomości od sieci Plus
    - "HasloSMS" z banku

    Czy jest na to jakiś sposób?

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2013-07-17 00:36:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Paweł <l...@k...chip.pl> wrote:
> [...]
    > do operatora i innych usługodawców i serwisów, które nie mają w swoim ID

    Obawiam się, że seneda :-(