eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-20 13:23:24
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ta ciężarówka chyba musiałby stac przed przejściem skoro pieszy
    > jeszcze z niego nie zlazł, więc jakiś widok by był. Również rzeczony
    > kierowca powinien w takiej sytuacji zachowac ekstra ostrożność, bo
    > przecież musi być świadomy, że dopiero co światło się zmieniło, nie ma
    > pełnego widoku na przejście, a jeszcze dodatkowo stoi przed nim inny
    > samochód. Nie wjeżdża się w ciemno w takiej sytuacji.

    Był podawany link do takiej ciężarówki w postaci autobusu. W sumie
    cieżko było coś takiego przewidzieć, na szczęście dobrze się skończyło.
    Bez bicia się przyznam, że sam kiedyś lubiłem dojeżdzać akurat na zmianę
    świateł i deptać gaz, wiec przez przejście przejeżdzałem pewnie z
    sekundę po zmianie światła i pewnie koło 50. Dziś wiem, ze to wcale
    mądre nie było.

    No dobra - wielu rzeczy można się nie spodziewać, ale tu piszą, że nie
    da się ustąpić pierwszeńtwa pieszemu, no bo skąd tu się pieszego
    spodziewać na przejściu.

    Shrek