  • 41. Data: 2010-03-13 19:49:39
    Temat: Re: Zapas w spreju.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    J.F. wrote:
    > A i tak zalezy od auta, w niektorych nie pomaga :-)

    Dodam jeszcze: W większości to wina dokrecających "na chama" (albo tych
    z ulubionymi pneumatycznymi udarowymi bez
    właściwie ustawionego sprzęgła :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 42. Data: 2010-03-13 19:49:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 19:40:37 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Skoro Cię nie obchodzi, to po chuj się pytasz?

    bo mi coś odwaliło i nie wiem skąd miałem nadzieję, że przedstawisz jakiś
    rzeczowy argument, co za głupota z mojej strony, przepraszam bardzo.

    A dla innych ludzi którzy mają nieprzyjemność czytać te bełkoty - przy
    każdej wymianie klocków, warto poprosić po pierwsze o takie, które mają w
    komplecie specjalny smar do prowadnic (zakładając, że auto ma klocki na
    prowadnicach). Po drugie - żeby osoba zmieniająca klocki po wszystkim
    odczyściła śruby i resztki smaru zużyła właśnie na nasmarowanie śrub.
    Jak ktoś często odkręca śruby, to warto kupić samego smaru i powtórzyć
    operację gdzieś raz w roku, np. zmieniając opony zimowe na letnie, zawsze
    zaczynając od dokładnego oczyszczenia śrub z syfu, najlepiej szczotką
    mosiężną. Zapewni to brak przykrych niespodzianek w razie złapania gumy w
    trasie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 43. Data: 2010-03-13 23:40:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Mar 2010 19:24:36 +0100, Filip KK wrote:

    >Nie smaruje się śrub do kół.

    Kto nie smaruje ten nie jedzie :-)

    J.

  • 44. Data: 2010-03-14 11:51:46
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie smaruje się śrub do kół.

    ... zwyklym smarem bo sie zapieka. Miedziowym jak najbardziej mozna.

    --
    Picasso

  • 45. Data: 2010-03-14 12:07:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:51:46 +0100, P_ablo napisał(a):

    > ... zwyklym smarem bo sie zapieka. Miedziowym jak najbardziej mozna.

    jak pisałem - ten od prowadnic klocków hamulcowych jest bardzo dobry, a po
    wymianie klocków zostaje akurat tyle, że na śruby starcza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 46. Data: 2010-03-14 12:14:35
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 11:51, P_ablo pisze:

    > ... zwyklym smarem bo sie zapieka. Miedziowym jak najbardziej mozna.

    Nikt nie napisał o miedziowym. Ani też ja nic nie napisałem nt smaru
    miedziowego.

  • 47. Data: 2010-03-14 16:05:22
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Filip KK wrote:

    > Nikt nie napisał o miedziowym. Ani też ja nic nie napisałem nt smaru
    > miedziowego.

    Zdecydowanie logika nie jest Twoją mocną stroną.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 48. Data: 2010-03-14 16:26:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 16:05, Yans van Horn pisze:

    > Zdecydowanie logika nie jest Twoją mocną stroną.

    Pomyśl logicznie logiku, co zrobią (podczas odkręcania kół) z Twoimi
    śrubami oponiarze u których będziesz zmieniał opony.

    Śrub nie wolno smarować, koniec i kropka. Nie ma potrzeby smarowania
    pastą miedziową śrub, które się lekko dokręca.

  • 49. Data: 2010-03-14 16:41:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 16:26:17 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Śrub nie wolno smarować, koniec i kropka. Nie ma potrzeby smarowania
    > pastą miedziową śrub, które się lekko dokręca.

    Po raz kolejny - to wolny kraj, wolno ci nie smarować. Ale nie wpieraj tych
    bredni z Bravo Girl! innym, bo jeszcze ktoś - nie daj boże - uwierzy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 50. Data: 2010-03-14 19:50:15
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Filip KK wrote:

    > Pomyśl logicznie logiku, co zrobią (podczas odkręcania kół) z Twoimi
    > śrubami oponiarze u których będziesz zmieniał opony.

    "Oponiarze" nie zmieniają mi kół, więc musisz mnie oświecić co oni z
    tymi śrubami by zrobili gdyby zmieniali ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik