  • Data: 2011-07-29 11:12:34
    Temat: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > I co - nikt nie oddaje na obowiazkowe przeglady do ASO ?

    Ci co jeżdżą mają t w d... bo smaochód jeździ i to nie ich problem.
    Zgłaszali tylko co tydzień przebieg samochodu i ewentualne uwagi.
    Wynajmującym był salon lub jakaś firma pokrewna (już nie pamiętam) więc
    uzupełnił hostorie jak trzeba. A koszty malały (na czymś trzeba zaoszczędzić
    zeby tanio to wynająć)