  • 11. Data: 2022-01-04 17:29:27
    Temat: Re: Zamówione RENAULT brand new poszło się jebać
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/01/2022 16:00, nadir wrote:

    > OK. Masz widok z kamer 360 stopni.
    > Gdzie widzisz montaż podglądu z tych kamer? Czy kierowca, który będzie
    > miał podgląd z 360 stopni będzie zwolniony z obserwacji przez okna/szyby?

    To ma sluzyc tylko jako ewentualna pomoc przy parkowaniu, pozniej sie
    wylacza. Kamery sa w zaleznosci od marki/modelu w zderzakach, znaczku z
    logo marki, podswietleniu tablicy, lusterkach, srodkowych slupkach.

  • 12. Data: 2022-01-04 19:06:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.01.2022 o 17:29, K pisze:

    > To ma sluzyc tylko jako ewentualna pomoc przy parkowaniu, pozniej sie
    > wylacza. Kamery sa w zaleznosci od marki/modelu w zderzakach, znaczku z
    > logo marki, podswietleniu tablicy, lusterkach, srodkowych slupkach.

    To zobacz jaki kolega Pitrexxx wrzucił link we wcześniejszym wątku. Tam
    jest wręcz odwrotność parkowania.

  • 13. Data: 2022-01-05 11:07:16
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/01/2022 18:06, nadir wrote:

    > To zobacz jaki kolega Pitrexxx wrzucił link we wcześniejszym wątku. Tam
    > jest wręcz odwrotność parkowania.

    A skad wiadomo, ze to auto mialo jakiekolwiek kamery? Jak mam
    upierdolona kamere cofania to juz kilka razy po ciemku bym sie nadzial
    na wystajacy z innego auta hak.

  • 14. Data: 2022-01-05 16:15:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.01.2022 o 11:07, K pisze:

    > A skad wiadomo, ze to auto mialo jakiekolwiek kamery?

    A jakie to ma znaczenie? Jak ludzie będą łazić po jezdniach jak lemingi,
    to żadne kamery nie pomogą.

  • 15. Data: 2022-01-06 09:38:49
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.01.2022 16:23, PiteR wrote:
    > powiedz że chcesz odsetki od 4tys

    Powiedzieć zawsze może, pozwać cywilnie też. Ale w umowie miał zapis że
    w przypadku zwrotu zaliczki dostanie jakieś odsetki?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2022-01-06 09:43:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.01.2022 05:13, Piterxxx wrote:
    > jak milionowy raz widzę dzieci rozjeżdżane przez paniusie w SUVch to bym
    > strzelał
    >
    > niestety stado podąża za tą irracjonalną modą

    Nie denerwuj się tym na co nie masz wpływu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2022-01-06 09:44:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Powiedzieć zawsze może, pozwać cywilnie też. Ale w umowie miał zapis że
    > w przypadku zwrotu zaliczki dostanie jakieś odsetki?

    Raczej musiałby mieć zapis że nie dostanie.
    Inaczej, wskutek niewykonania zobowiązania przez dealera, należą mu się
    z mocy prawa.

  • 18. Data: 2022-01-06 11:45:50
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Powiedzieć zawsze może, pozwać cywilnie też. Ale w umowie miał zapis że
    > w przypadku zwrotu zaliczki dostanie jakieś odsetki?

    Jak zamawiałem R. półtora roku temu to nie wpłacałem żadnej zaliczki.
    podobnie było w Skodzie. Teraz jest duży popyt na auta, więc sądzę, że
    wielu dealerów nie pobiera zaliczek.
    T.

  • 19. Data: 2022-01-06 15:38:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.01.2022 09:44, Cavallino wrote:
    > Raczej musiałby mieć zapis że nie dostanie.
    > Inaczej, wskutek niewykonania zobowiązania przez dealera, należą mu się
    > z mocy prawa.

    Kiedy wpłacał zaliczkę to było to świadczenie należne. Dopiero kiedy
    umowa została rozwiązana to stało się nienależne. Jeżeli zaliczka
    została zwrócona "niezwłocznie" to raczej prawo nic nikomu nie nakazuje
    w tym momencie. Chyba że wpłacający zaliczkę poniósł szkodę, ale to
    trzeba udowodnić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz