  • 21. Data: 2012-02-06 17:33:05
    Temat: Re: Zamontowałem DRL
    Od: "kurzu" <k...@o...pl>

    > Niestety, to jest zły montaż. Przy włączonych światłach dziennych powinny
    > być wygaszone wszystkie inne, z kolei przy włączonym którymkolwiek
    > (postojowe, mijania, długie) powinny wyłączone dzienne. Przy takiej
    > instalacji świateł możesz mieć zabrany dowód rejestracyjny.
    Pozycyjne z dziennymi dopuszcza się w samochodach rejestrowanych przed
    01.01.2010r.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_do_ja
    zdy_dziennej

    Pozdrawiam
    Kurzu

  • 22. Data: 2012-02-06 18:00:05
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > A one nie powinny gasnac po wlaczeniu mijania?

    powinny. Ale instalacja jeszzce nie jest gotowa. Na razie włązca się je
    switchem na stałe;)

  • 23. Data: 2012-02-06 18:07:10
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    kurzu wrote:

    > Pozycyjne z dziennymi dopuszcza się w samochodach rejestrowanych
    > przed 01.01.2010r.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_do_ja
    zdy_dziennej

    0639

    "Przednie, boczne (jezeli wystepuja) i tylne swiatla pozycyjne, swiatla
    obrysowe (jezeli wystepuja) oraz oswietlenie tylnej tablicy
    rejestracyjnej nie wlaczaja sie, jezeli wlaczone sa swiatla do jazdy
    dziennej. (45)"

    "45) Dla pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia
    2009 r. W pojazdach zarejestrowanych do dnia 31 grudnia 2009 r.
    dopuszcza się następujące wymagania w zakresie połączeń elektrycznych:
    połaczenie elektryczne może być takie, aby nie można było ich włączyć,
    jeśli nie są jednocześnie włączone tylne światła pozycyjne."

    Przednie pozycyjne nie moga sie swiecic razem z dziennymi, niezaleznie
    od daty rejestracji auta.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 24. Data: 2012-02-06 19:45:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 6 Feb 2012 08:39:49 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Troche pociaga, napisz ilu ci bedzie migac ze bez swiatel jedziesz.

    150 kilometrów bez świateł, z musu (padł alternator). Na całej trasie
    dwie osoby mrygały światłami. Więc na dzienne chyba jeszcze mniej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-02-06 21:26:28
    Temat: Re: Zamontowa3em DRL
    Od: N1 <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-06 15:11, to pisze:
    > Nie kłóćcie się dziewczęta. :>

    Tematem wątku było... możecie przypomnieć?

  • 26. Data: 2012-02-06 22:26:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin N1

    > Tematem wątku było... możecie przypomnieć?

    Kaka?!

  • 27. Data: 2012-02-07 08:19:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2012 14:36, TM pisze:
    > Tym się różnimy, że ja nie jestem chamem

    Jesteś. Dowodzisz tego pierdzeniem na sali (czyli celowym nieprawidłowym
    cytowaniem).

    A pierdzenia trafiają do kibla - *plonk*

  • 28. Data: 2012-02-07 09:00:26
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-06 15:05, kamil pisze:

    > Nie liczyłem na to, że zrozumiesz ironię w moim cytowaniu i nie
    > przeliczyłem się, ale zabawne to nie jest ani trochę Arku.

    Ha ha ha, Ty i ironia, litości...

    A tak nawiasem, to była ironia odnośnie czego? Bo coś czuję, że mimo
    wyjaśnień nadal nie zrozumiałeś:)

    A.