    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!
    Date: Sun, 8 Aug 2010 17:15:56 +0200

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e5b87a63-9bb2-4691-af26-f626d82e0649@m1g2000yqo
    .googlegroups.com...
    > kryzysowej sytuacji.
    > Brawo !!!
    > Teraz Polska !

    Nie wiem dlaczego jeszcze Cię to dziwi. Przecież policja w tym kraju jest
    NIEPOTRZEBNA!!! I to nie jakieś pierdolenie tylko niezaprzeczalny fakt.
    Nigdy w żadnym przypadku nie pomogła mi w życiu policja. Byłem kilka razy
    okradziony - śledztwo toczyło się zza biurka, żaden chuj nie wysadził
    mordy - każde postępowanie umorzone, ze względu na niewykrycie sprawców.
    Sprawców ze 2 razy podałem im na tacy - powiedziałem, że wiem na pewniaka u
    kogo są fanty - nawet nie ruszuli dupy. Nie znam nikogo komu policja by
    pomogła w życiu w czymkolwiek. Znam za to wielu, którym policja jebie
    mandaty, drze morde, żeby pokazać jacy oni są goście itd. Policja i straż
    miejska w tym kraju to służby stworzone tylko i wyłącznie do sciągania
    mandatów. W zasadzie tylko z tego są rozliczani. Jak jest koniec miesiąca i
    mają za mało wypisanych mandatów to jebią za byle co, każdego. Każdy z Was
    jeździ po tym jebniętym kraju i pewnie zauważacie pewną prawidłowość. Jest
    milion miejsc w tym kraju, gdzie robi się remonty dróg, mostów itp - w
    każdym takim miejscu występuje ruch wahadłowy. Nie wszędzie jest
    sygnalizacja świetlna. Tam gdzie jej nie ma stoi robotnik drogowy w
    kamizelce pomarańczowej z lizakiem w ręku i kieruje ruchem - jeden z jednej,
    drugi z drugiej strony. Widziałeś kiedyś? Człowiek, który być może nie ma
    prawa jazdy, na 100% nie ma żadnych uprawnień do kierowania ruchem pojazdów
    na drogach publicznych, kieruje ruchem. A policjancie pierdolą, stoją se
    kilometr dalej i jebią mandaty. A powinni stać na wahadle i kierować
    ruchem - to jest ich jebany obowiązek, za to im płacę z moich podatków.
    Niech mi ktoś powie, że pierdole bzdury... Pytanie za 100 zł - jeden
    robotnik z lizakiem puszcza z jednej strony, a drugiemu się pojebie i puści
    na czołówkę. Załóżmy że jadą 2 męskie pizdy i się zderzą czołowo. Kto ponosi
    wtedy odpowiedzialność za wypadek - w końcu jak policja ustali winę? Policja
    w tym kraju potrzebna jest jedynie do akcji politycznych. Są sługusami
    polityków, wykorzystywani do gier politycznych. Poza tym, wielu policjantów
    jest przestępcami, a bardzo wielu współpracuje z bandytami. Po chuj mi taka
    policja? Niech się odezwie ktoś, komu policja cokolwiek w życiu pomogła...
    Amen.

    --
    Grzybol