  • Data: 2010-08-08 13:53:15
    Temat: Re: Zamknięty most w Górze Kalwarii!!!
    Od: robertbig <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 11:38, duddits <d...@N...pl> wrote:
    > W dniu 2010-08-07 22:49, falco pisze:
    > [..]

    > Może się mylę, ale AFAIK to stało się całkiem niedawno i być może służby
    > nie zdążyły z odpowiednim oznakowaniem. To się może zdarzyć wszędzie.
    >
    > --
    > duddits

    W poprzednim tygodniu był na tym moście powazny wypadek.
    Droga była zamknieta ~10 h.
    Jadac z W-wy na most w GK , był zabokowany wyjazd z ronda na most
    własnie.

    To cały wysiłek jaki podjeła psiarnia. Aby popołudniowy strumień
    ludzi ,samochodów i cięzarówek. Nie wpierdzielił sie na mukę.
    Cięzko im było ,umieścic info na kilku drodach dojazdowych do GK, że
    most zamkniety.

    Ale czegóz sie mozna spodziewać po takich pałach. Jesli nawet na
    rondzie nie było oznakowania. Tylko mały burdelik / zatorek stworzony
    przez zdezorientowanych kierowców.
    A na darcie ryja "przez wysepke ,na wskróś " -co sie stało .
    Usłyszałem-most zamkniety jeszcze przez 4h prosze jechac przez
    Warszawe ALBO ... Puławy !
    Dla niezorientowanych .
    Najblizszy most w kierunku na południe , to Deblin. Po drodze jest
    jeszcze dziadowski ,ale jest .
    Prom przy elektrowni Kozienice.

    Profesjonalne polycjanty , w newralgicznym węzle drogowym. W
    kryzysowej sytuacji.
    Brawo !!!

    Teraz Polska !