eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZamknięta bramka SMS PlayRe: Zamknięta bramka SMS Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Zamknięta bramka SMS Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <6...@g...com>
    <5c4838c2$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5c4883da$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c498fe2$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Thu, 24 Jan 2019 12:28:38 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5c49a187$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.37.78.187
    X-Trace: 1548329351 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 498 178.37.78.187:51904
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1088241
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-24 o 11:48, Ircys pisze:
    > W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 11:13:56 UTC+1 użytkownik ALEX MR napisał:
    >
    >>>> Ja też od lat korzystam z bramki Plusa, ale też i z bramki Play. Moje
    >>>> pytanie było o powód zamknięcia tej usługi w Play, ale widzę, że nikt,
    >>>> oprócz własnych przemyśleń, nie ma wiarygodnej wiedzy dlaczego Play to
    >>>> zrobił.
    >
    >>> Pewnie na grupie nie ma nikogo, kto by miał taką wiedzę. Ja jedynie
    >>> zaryzykuję przypuszczenie, że pewnie niewiele osób z tego korzystało.
    >>>
    >> A po kiego, w dobie no limits sms, bramka?
    >
    > My np. wykorzystywaliśmy ją w firmie.
    > Mamy sieć serwisową, przychodzi mailem zgłoszenie o problemie, kopiuję, wklejam
    wiadomość do bramki i wysyłam do serwisantów. 1000 razy szybciej niż z telefonu!
    > Paniał?
    >
    Zainstalujcie sobie Telegram, stworzyć "grupę" i po problemie. Fotki,
    filmy, pliki...cokolwiek.


    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>
    DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
    MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY SWIĄTECZNEJ POMOCY

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: