    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zamiennik elektrozaworu, dostępny w Polsce
    Date: Mon, 30 Jan 2023 16:50:27 +0100

    On Mon, 30 Jan 2023 15:46:21 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Dlaczego ON więcej? 6000 rpm to dokładnie 100 obrotów na sekundę,
    > niezaleznie od rodzaju paliwa.

    Tak, ale wtrysk benzyny jest co 2 obroty :-)
    Co prawda byly jakies rozwiazania, gdzie wtryskiwacz byl 1,
    albo 2 - i kazdy obslugiwal 2 cylindry.
    Sam wtrysk byl krótszy niz poł okresu, co podnosi wymagania
    predkosciowe.

    A w dieslu ... mowi sie, ze wtryskiwacz podaje nawet 5 dawek paliwa
    w jednym cyklu pracy.

    > Nie zaglądałem do środka, więc nie będę zgadywał. W opisach cewek jest
    > to zaznaczone, więc zaanonsowałem.

    No, ciekawe czy sie taka cewka na 230V AC rózni od cewki na 230V DC.

    Niby impedancja wieksza, co powinni uwzglednic.
    A moze tez wymagania na wielkosc pola magnetycznego rozne.

    230V DC sie raczej nie stosuje, wiec sie nie dowiemy,
    ale moze sa wersje 24V DC i AC :-)

    J.