    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zamiana pamięci wew <-> zewn (lekko OT)
    Date: Mon, 02 Feb 2015 23:33:27 +0100

    On 2015-02-02 14:22, Chris wrote:
> [...]
    uak.Link2SD>

    > Coś mi ta apka nie chciała działać więc szukajac czegoś innego zakupiłem
    > to:
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.de
    vasque.fmount

    > działa bez problemu i nie trzeba robić specjalnych partycji. Po prostu
    > zaznaczasz program który ma na kartę i SD czekasz aż przeniesie i na tym
    > koniec.

    link2sd dziala bezblednie - ma sporo opcji (uzywalem go kiedys na G1 z
    CyanogenModem)
    Roota w Xperii syna z systemem 4.2 zrobilem bez problemu i link2sd hulal
    az milo.
    Niestety dziecie updatowalo system na 4.3 i root na xperii sie skonczyl
    a wraz z nim link2sd i mnogosc programow w telefonie.
    Sony wymyslilo sobie blokade boot recordu od 4.3 i mozna go zniesc ale
    kosztem utraty gwarancji :(