  • Data: 2010-01-17 20:25:40
    Temat: Re: Zamiana HDD na pojemniejszy.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Karol Y" napisał:

    > Przy *tego* typu operacji zakładamy chyba, że pytający nie zrobi czegoś
    > "nieprzewidzianego" po drodze... ;-)

    Broń Boże, ale wątek tak zaczął ociekać optymizmem, że dla równowagi
    postanowiłem dodać szczyptę pesymizmu ;-)
    Otóż jeśli wątkotwórca napisał prawdę, *całą* prawdę i tylko prawdę, to ta
    operacja skończy się fiaskiem. Z tej przyczyny, dla której przytoczyłem i
    ująłem w cudzysłów cytat z drugiego postu.
    Wiem, czepiamsię... ;-)

    JoteR