  • Data: 2012-02-09 14:25:25
    Temat: Re: Zamawianie w DIGIKEY - prośba
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-09 15:00, pytajacy pisze:
    > Witam,
    > mam pytanie czy trudno jest zamówić towar w DIGIKEY?
    > Potrzebuje układ L6228 w DIP24 (18 sztuk) i tylko tam go znalazłem.
    > Jest tam w cenie 4,14$. Czy to jest cena brutto, netto?

    Cena jest netto. Do niej dojdzie polski VAT.

    > Co jeszcze muszę doliczyć do tej ceny?
    > Jak długo idzie ta przesyłka do Polski?
    > Jak się tam płaci (czy tak jak w Texas Instrument przy zamawianiu
    > katalogu)?

    Płaci się kartą kredytową. Nie pamiętam czy można przez PayPal.

    > Ile kosztuje przesyłka do Polski?
    > Czy jest możliwa wysyłka na inny adres?

    Zdaje się ze w ustawieniach podajesz adres wysyłki i adres do faktury.

    http://ordering.digikey.com/ordering/internatlshipra
    tes.aspx?site=us
    Przesyłka 60$, przy zakupie za powyżej 200$ masz przesyłkę gratis.
    Przesyłka idzie szybko ale odprawia się długo. Powinieneś liczyć, że
    może to potrwać ze 2 tygodnie. Na odprawie zapłacisz cło i VAT. Cło
    chyba wynosi w większości przypadków 0, więc tylko 23 procent VAT. Za
    przesyłkę też zapłacisz VAT, bo podniesie wartość towaru. Jeśli jesteś
    firmą to musisz się zarejestrować jako importer - dostać numer w
    systemie EORI. to kosztuje grosze ale zajmie ze dwa dni. Lepiej to zrobi
    c przed sprowadzeniem bo agencja celna daje mało dni na dostarczenie
    wszystkich dokumentów koniecznych do odprawy i każdy dzień jest ważny.

    --
    pozdrawiam
    MD