eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaZamawianie rozmowRe: Zamawianie rozmow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <5a704d59$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5a705c4b$0$1678$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4tr0l$gnt$1@node2.news.atman.pl>
    <q6p770l40zii$.1lqpmz9rxw70g.dlg@40tude.net>
    <p50jgo$p6$1@node2.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <%K7dC.613727$Uo7.297107@fx12.ams1> <m...@p...waw.pl>
    <6jOdC.83817$YT.7676@fx01.ams1>
    In-Reply-To: <6jOdC.83817$YT.7676@fx01.ams1>
    Subject: Re: Zamawianie rozmow
    Date: Mon, 5 Feb 2018 16:21:23 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <5a787674$0$667$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.152.141
    X-Trace: 1517844084 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 667 83.26.152.141:55802
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 479219068
    X-Received-Bytes: 3045
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240897
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6jOdC.83817$Y...@f...ams1...
    On 2018-02-03, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> writes:
    >>> Opóźnienia w rozmowie (w jedną stronę) nie wydają
    >>> się przekraczac 1s (ping klient-klient ca 300-400ms) - nie odczuwa
    >>> się
    >>> tego, więc nie wydają się większe niż 1-2s.
    >
    >> Opóźnienia zwykle podaje się w obie strony, bo w jedną stronę nie
    >> ma
    >> tego nawet jak zmierzyć (np. bez timestampów GPS). Opóźnienie 1-2s

    >Można wczesniej zsynchronizować zegary i usłyszeć jakieś ding! :)
    >Apropos, ciekawe jak bardzo niezsynchronizowane są różne (co
    >poważniejsze) serwery ntp.

    raczej nie tak bardzo, bo chyba ciekawi admini to w miare na biezaco
    kontroluja.

    Za to ... przy polaczeniu po niesymetrycznych łączach ... ciekawe jak
    bardzo są niektorzy przesunieci w czasie.

    Tak czy inaczej - pingi teraz dosc krotkie, na dokladniej nie bardzo
    jest co liczyc, a i to na potrzeby klienta jest i tak za dokladnie :-)

    >> Tak na oko 20 lat temu, jeśli opóźnienie było większe niż 500 ms,
    >> traktowano to jako awarię. Z tym że wtedy opóźnienia w publicznym
    >> Internecie były dużo większe niż obecnie, więc używało się
    >> specjalnych,
    >> dedykowanych połączeń.

    >To jest MZ konsekwencja, tanich, gównianych dostawców co wcale nie
    >gwarantuje braku gównianości tych droższych.

    To raczej 20 lat temu nasze lacza zagraniczne byly zapchane.
    Teraz znacznie lepiej.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: