eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaZamawianie rozmowRe: Zamawianie rozmow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zamawianie rozmow
    Date: Tue, 30 Jan 2018 00:33:21 +0100
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 38
    Message-ID: <p4oavs$dq9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <p4o5lr$hos$1@node1.news.atman.pl>
    <5a6fa3c7$0$589$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-103-61.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1517268796 14153 89.71.103.61 (29 Jan 2018 23:33:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Jan 2018 23:33:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7379
    X-Antivirus: Avast (VPS 180129-2, 2018-01-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240807
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:5a6fa3c7$0$589$65785112@news.neostrada.pl...
    > A duże pipidówy miały więcej łączy, ale też i więcej abonentów chętnych na
    > rozmowy wychodzące albo takich, do których były rozmowy przychodzące.

    Jeszcze obłożenie kierunków. Jak w stanie wojennym zamawiałem rozmowę na
    Dzień Babci, czy jakoś tak, w każdym razie zamawiałem Kraków i Szczecinek,
    to na Kraków czekałem ponad godzinę, a Szczecinek dostałem niemal od ręki. A
    zamówienie złożyłem w trakcie jednego zgłoszenia.

    > Poza tym - były trzy kategorie rozmów: zwykłe, pilne (płatne jak 3 razy
    > zwykła) i błyskawiczne (płatne jak 5 razy zwykła). Na błyskawiczną nie

    Przez pewien czas tak, choć pamiętam, że po jakiejś aferze, że gość
    zadzwonił i charakter rozmowy, łączonej błyskawicznie (tak, do godziny,
    pilna OIDP do 3 godzin), był mniej więcej - dzień dobry ciociu, jak się
    czujesz? -Dobrze. -Do widzenia ciociu. I zabulił jak za zboże... Po tym
    zmieniono na płatność pilna x2, oraz błyskawiczna x3, z zachowaniem czasów
    łączenia. Rzecz jasna, że na luźnych kierunkach, nie opłacało się zamawiać
    rozmowy przyspieszonej, gdyż zwykła była by połączona często po kilku
    minutach, ale jak klient zamówił, to klient dostawał (znane już w
    socjaliźmie hasło "nasz klient, nasz pan"), mimo, że to, co z mnożnika,
    leciało w pizdu, nieładnie mówiąc. A mógł za to kupić piwo :)

    > czekało się godzinami; chyba maks. godzinę. ;-)

    No, max 3600 sekund :) I chyba wtedy, jak się zamówienie błyskawiczne nie
    zmieściło w godzinę, to automatycznie stawało się jedynie pilnym. Nigdy
    odwrotnie.

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej
    i naturalniej niż człowiek, strojący obłudne grymasy. Wcale się nie dziwię,
    że ten i ów na pieski sobaczy. Ileż to razy pies przykro człowieka zawstydza
    (C) Artur Schopenhauer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: