  • Data: 2015-08-12 02:03:38
    Temat: Re: Zamaist wojen na OS-y...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "DJ Abelson" <h...@s...org> wrote in message
    news:55ca6657$0$27524$65785112@news.neostrada.pl...

    > Skąd czerpiesz wiedzę na ten temat, przecież nie masz tego urządzenia?

    Czerpię wiedzę z pojemności akumulatorów w iPhone w porównaniu
    do pojemności akumulatorów w innych podobnych urządzeniach
    i porównując podobne czasy ich pracy - jeśli dwa urządzenia pracują
    mniej-więcej tak samo długo na jednym ładowaniu i jeden ma aku
    o pojemności 1400mAh a drugi aku o pojemności 3000mAh to ten
    drugi będzie po prostu dużo więcej prądu żarł, a ładowarka w obu
    przypadkach da maksymalnie tyle samo prądu, bo decyduje o tym
    standard USB, wspólny dla wszystkich. Czy było proste, Watsonie?