  • 11. Data: 2011-11-15 07:42:32
    Temat: Re: Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Nov 2011 19:58:38 +0100, Olo

    > Jak sądzicie taka kamerka
    > http://www.aldi.pl/OFFER_PL_SA/OFFER_45/OFF01.SHTML nada się do tego?

    Wideo w VGA = dramat. Tym nawet w dzień będzie problem odczytać
    rejestracje. Ponadto brak podstawowych funkcji rejestratora trasy, czyt.
    bezobsługowości, tj. automatycznego startu i nagrywania w pętli.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-11-15 23:05:51
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-11-15 07:42, Myjk pisze:

    > Wideo w VGA = dramat. Tym nawet w dzień będzie problem odczytać
    > rejestracje. Ponadto brak podstawowych funkcji rejestratora trasy, czyt.
    > bezobsługowości, tj. automatycznego startu i nagrywania w pętli.

    Dzięki, będę się trzymał od tego z daleka.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 13. Data: 2011-11-16 13:00:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kliczko3" napisał w wiadomości
    >nie-wiele osób rozumie jak bardzo fotoradary wpływaj? na poprawę
    >bezpieczeństwa.
    >U nas wchodzi projekt by na fotoradarach montować kamery video,
    >nagrywaj?ce
    >przechodz?cych ludzi dla bepieczeństwa i celów dowodowych. Uważam że
    >wła?ciwy kierunek

    A jestes pewien ?
    Bo wypadkow ubywa systematycznie od 10 lat. W Austrii ubywa
    systematycznie od 25 lat - myslisz ze to z powodu fotoradarow ?

    Owszem, taka gierkowka, 4 pasy plus pobocza, przejscie, swiatla, 70
    ... ale dopiero FR powoduje ze nie jada 130 :-)

    A czerwone ... wszyscy olewaja poczatek, naprawde wszyscy :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-11-18 23:54:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Nov 2011 08:47:28 +0100, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

    >Dowód czego przepraszam?

    Dyskutujesz właśnie z trolem, Koliną.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2012-02-24 00:00:44
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczalem go gonic. Malo mocy w aucie nie mam, ale przy 160km/h wyprzedzal
    > wszystkich na trzeciego i uciekl, widzialem tylko swiatla w oddali.
    > Pamietam tylko wyroznik tablic rejestracyjnych niestety - RMI. Zaraz
    > pozniej jadac ta droga jest wjazd do miasta i kamery na skrzyzowaniach.
    > Watpie jednak, zeby dzielna policja sie tym zajela. Oczywiscie zglosilem
    > im to - na razie telefonicznie, ale bardzo by chcieli, zebym do nich
    > przyjechal. Pewnie jakis gowniarz na prochach podwedzil ojcu fure... I tak
    > dobrze, ze to tylko lusterko, bo juz cale zycie mignelo mi przed oczami.

    Ostatnio w serialu scenka:
    Facet goni auto, które potrąciło kobietę.
    Dzwoni z komórki na policję. Mówi, że goni przestępcę.
    Pani z policji: " to jadąc rozmawia pan przez komórkę? Należy sie mandat..."

    Jeśli powodu lusterka pragniesz zabic siebie i niewinne osoby postronne,
    to jesteś groźny dla społeczeństwa. Zgłoś sie na policję. Przyznaj się,
    że pędziłeś 160 km/h i naraziłeś niewinnych ludzi na śmierć.

    Wstydź się. Jak dłuie życie miałeś przed oczami? Myślę, że nie więcej jak
    40.
    Jakim autem jeździsz? Niech zgadnę, BMW? ;))))

    Feromon

  • 16. Data: 2012-02-24 09:20:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 Feb 2012 00:00:44 +0100, Feromon

    > Jakim autem jeździsz? Niech zgadnę, BMW? ;))))

    Mnie bardziej ciekawi, gdzie tak słodko przespałeś 3 miesiące. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2012-02-24 09:52:33
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-24 09:20, Myjk wrote:
    > Fri, 24 Feb 2012 00:00:44 +0100, Feromon

    > Mnie bardziej ciekawi, gdzie tak słodko przespałeś 3 miesiące. ;P

    W bagażniku BMW ? ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 18. Data: 2012-02-24 13:39:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup
    >Jechalem droga przez podkarpacka wies. Ciemno i glucho, nigdy nie

    Nie wiadomo czy masz czego zalowac - patrzac na rozne filmy ... to
    wcale nie jest takie pewne ze odczytalbys numer.
    Chyba ze jakas lepsza kamera...

    J.