  • 1. Data: 2013-03-09 19:02:36
    Temat: Zaległy przegląd i przestroga
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Wczoraj dopatrzyłem się że przegląd techniczny w samochodzie córki skończył
    się w Sierpniu ubiegłego roku :)

    I nie to że się chwalę bo nie ma czym /chociaż może to jakiś rekord/ tylko
    raczej przestrzec innych że nie warto czasami ufać pamięci ....

    Najgorsze jest to że samochód cały czas jest w ruchu, nie chcę nawet myśleć
    co by było gdyby spowodowała jakąś kolizję...

  • 2. Data: 2013-03-09 19:23:42
    Temat: Re: Zaleg?y przegl?d i przestroga
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 19:02, Jarek S. pisze:
> [...]
    >
    > Najgorsze jest to że samochód cały czas jest w ruchu, nie chcę nawet myśleć
    > co by było gdyby spowodowała jakąś kolizję...

    Takie czasy że teraz produkujemy kaleki a nie ludzi zaradnych,
    samodzielnych i myślących. Podsuwamy wszystko pod nos i kontrolujemy tak
    długo jak się da. Tak długo aż sami nie sfiksujemy.
    Wytrwałości życzę i dużo zdrowia :)
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2013-03-09 19:34:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 19:23:42 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    nic. zabranie DR i skierowanie na badania techniczne.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-03-09 19:42:45
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > nic. zabranie DR i skierowanie na badania techniczne.

    jak to nic?
    Ubezpieczenie OC nie działa w trzech przypadkach:
    1. Brak aktualnych badań technicznych
    2. Sprawca jest pod wpływem alkoholu
    3. Działania wojenne

    A teraz skasuj komuś mietka s600 nie mając przeglądu.

  • 5. Data: 2013-03-09 19:49:17
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 19:34, masti pisze:

    > nic. zabranie DR i skierowanie na badania techniczne.

    Uwielbiam takie wpisy "fachowców" LOL

    To po kiego robić badania co roku? Nie lepiej w tedy gdy nam odbiorą DR?
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2013-03-09 19:58:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-09 19:42, frank drebin pisze:

    > jak to nic?

    Ano nic.

    > Ubezpieczenie OC nie działa w trzech przypadkach:

    Jesteś pewien, że wiesz o czym piszesz?

    > 1. Brak aktualnych badań technicznych
    > 2. Sprawca jest pod wpływem alkoholu
    > 3. Działania wojenne

    Tak?

    Art. 43. Zakładowi ubezpieczeń przysługuje prawo dochodzenia od
    kierującego pojazdem mechanicznym zwrotu wypłaconego z tytułu
    ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych odszkodowania, jeżeli
    kierujący:

    1) wyrządził szkodę umyślnie lub w stanie po użyciu alkoholu albo pod
    wpływem środków odurzających, substancji psychotropowych lub środków
    zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii;

    2) wszedł w posiadanie pojazdu wskutek popełnienia przestępstwa;

    3) nie posiadał wymaganych uprawnień do kierowania pojazdem
    mechanicznym, z wyjątkiem przypadków, gdy chodziło o ratowanie życia
    ludzkiego lub mienia albo o pościg za osobą podjęty bezpośrednio po
    popełnieniu przez nią przestępstwa;

    4) zbiegł z miejsca zdarzenia.

    > A teraz skasuj komuś mietka s600 nie mając przeglądu.

    Spoko, już lecę :)

    Tfu, jadę ;)

  • 7. Data: 2013-03-09 20:00:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Mar 2013 19:49:17 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Uwielbiam takie wpisy "fachowców" LOL

    to pokaż "fachowcu" odpowiedni artykuł ustawy, który mówi inaczej.

  • 8. Data: 2013-03-09 20:09:24
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 20:00, masti pisze:
    > to pokaż "fachowcu" odpowiedni artykuł ustawy, który mówi inaczej.

    Rozumie że Ty nie robisz badań zgodnie z wpisana datą i czekasz aż
    kontrola lub dzwon sprawi że DR Ci odbiorą. Tak?
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2013-03-09 20:20:03
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Mar, 20:09, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Rozumie że Ty nie robisz badań zgodnie z wpisana datą i czekasz aż
    > kontrola lub dzwon sprawi że DR Ci odbiorą. Tak?

    ja regularnie sie sponiam ;)
    ale ryzyko niby jest - AC zazwyczaj nie dziala (wiekszosc umow AC ma
    taki zapis)
    z OC nie ma problemu

    WS

  • 10. Data: 2013-03-09 20:25:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-09 20:20, WS pisze:

    > ja regularnie sie sponiam ;)
    > ale ryzyko niby jest - AC zazwyczaj nie dziala (wiekszosc umow AC ma
    > taki zapis)

    Powyższe nie jest prawdą w pełni. Zapis taki można spotkać, nie znaczy
    to, że z automatu nie działa AC (mimo zapisu).

    > z OC nie ma problemu

    O ile stan pojazdu nie miał wpływy na wypadek, znaczy brak jest
    związku między brakiem badania technicznego a wypadkiem/kolizją.