-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zaleg?y przegl?d i przestroga
Date: Mon, 11 Mar 2013 09:59:27 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 7
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <513b7942$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
<khfunj$gnu$1@news.vectranet.pl> <khfvb4$a15$8@dont-email.me>
<khg07i$h79$1@news.vectranet.pl> <khg0s1$a15$9@dont-email.me>
<khg1d9$hhn$1@news.vectranet.pl> <khg4ap$5i8$2@news.task.gda.pl>
<khg5aq$ik2$1@news.vectranet.pl>
<513b9dc5$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<khg746$j5n$2@news.vectranet.pl>
<513ba18d$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<khg897$jg0$1@news.vectranet.pl>
<513ba610$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
<khg9fm$jst$1@news.vectranet.pl>
<513cf150$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<khitsj$dfd$1@news.vectranet.pl>
<513cfc31$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<khives$duk$1@news.vectranet.pl> <khivsr$vhg$1@dont-email.me>
<khj0qm$e8v$1@news.vectranet.pl> <khj2dq$r6s$3@news.task.gda.pl>
<khjs7c$mk4$1@news.vectranet.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1362995967 8182 79.173.47.194 (11 Mar 2013 09:59:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Mar 2013 09:59:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-Antivirus: avast! (VPS 130310-1, 2013-03-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485773
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Krzysztof 45 "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...
> Właśnie teraz rozchodzi się o te udowadniania i procesy sądowe. Brak
> aktualnych badań technicznych i auto którego nie można zbadać. Sytuacja
> na korzyść TU a nie właściciela takiego auta.
Dokładnie! Ale w korei chyba...
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.13 12:10 PesTYcyD
- 11.03.13 18:42 J.F
- 11.03.13 19:02 Artur Maśląg
- 15.03.13 03:16 Adam Płaszczyca
- 15.03.13 03:18 Adam Płaszczyca
- 15.03.13 03:17 Adam Płaszczyca
- 15.03.13 11:12 frank drebin
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=