  • Data: 2013-03-11 10:26:37
    Temat: Re: Zaleg?y przegl?d i przestroga
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości
    >To na marginesie tematu, a interesuje mnie czemu ludzie robią
    >obowiązkowe badania w sytuacji nie ponoszenia konsekwencji z tytułu
    >ich braku. Bo 50 zł mandatu + koszt badania technicznego i odbiór DR
    >w urzędzie to nie kara.

    Zeby sprawdzic czy maja sprawne auto ? :-)
    Koledze cos dwa razy pekly przewody hamulcowe, mnie ostatnio w zlomie
    tez, wiec moze ma to sens dla wlasnego dobra.

    Poza tym niektorzy maja AC, inni mieszkaja 500km od miejsca
    zameldowania, jeszcze innym nie usmiecha sie wyjazd na wakacje, byc
    moze zagraniczne, bez dowodu, bo zabrali po drodze ...

    Sa jeszcze tacy ekologiczni, co chetnie sprawdza czy nie zatruwaja
    srodowiska, ale to dopiero po drugiej stronie Odry ..

    J.