  • 1. Data: 2022-01-30 14:19:17
    Temat: Załamanie na polskich drogach
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Piesi już odczuli skutki wchodzenia na przejścia. Wzrost liczby wypadków
    z udziałem pieszych na przejściach.

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ahl
    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ahk

  • 2. Data: 2022-01-30 18:59:16
    Temat: Re: Załamanie na polskich drogach
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:st638q$5gt$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Piesi już odczuli skutki wchodzenia na przejścia. Wzrost liczby
    > wypadków z udziałem pieszych na przejściach.
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ahl
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ahk

    Jedna z super rzeczy w Anglii przechodzenie
    na czerwonym.

    Jaywalking in the UK, where it is considered a personal responsibility
    to cross the road safely (although London mayor Ken Livingstone last
    summer proposed making jaywalking illegal). The Highway Code recommends
    that all pedestrians abide by the Green Cross Code: "Where there is a
    crossing nearby, use it. Otherwise choose a place where you can see
    clearly in all directions."

    My wife and I were in Poland once and we crossed a totally empty road.
    The only vehicle in sight was a police van, which was not approaching
    us... until we crossed. The officers beckoned us over and began to give
    us a dressing down. However, as soon as they realised we were Johnny-
    foreigners, they eased off, explained that the rules were different and
    politely asked us to use designated crossing in future. Obviously the
    Polish police are more courteous than their US colleagues.
    Tom, London, UK

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/6251431.stm

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2022-01-31 00:35:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.01.2022 o 18:59, PiteR pisze:
> [...]
    > that all pedestrians abide by the Green Cross Code: "Where there is a
    > crossing nearby, use it. Otherwise choose a place where you can see

    To przecież w Polsce jest tak samo. 100 metrów.

> [...]
    > politely asked us to use designated crossing in future. Obviously the
    > Polish police are more courteous than their US colleagues.

    A za rogiem ...

  • 4. Data: 2022-01-31 21:00:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/01/2022 23:35, ii wrote:

    > To przecież w Polsce jest tak samo. 100 metrów.

    ale w jukeju mozesz przejsc legalnie na czerwonymm, a w polandzie nie.

  • 5. Data: 2022-01-31 21:32:23
    Temat: Ojojojojjjjj Ktoś tu będzie ODSZCZEKIWAŁ ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tak coś mi się wydawało że statystyki w pandemii strachu będzie można
    sobie wsadzić ale żeby aż tak.

  • 6. Data: 2022-01-31 21:34:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2022 20:00:05 +0000, K napisał(a):

    > ale w jukeju mozesz przejsc legalnie na czerwonymm, a w polandzie nie.

    Chyba w wielu krajach można na czerwonym przechodzić, o ile nie ma
    pojazdów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2022-02-01 23:12:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 21:34, Adam pisze:

    > Chyba w wielu krajach można na czerwonym przechodzić, o ile nie ma
    > pojazdów.

    Mniej lub bardziej oficjalnie w całej cywilizowanej europie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 8. Data: 2022-02-03 23:00:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A wracając do tematu?

    Jaki Shrek ma pogląd na nowe przepisy?

  • 9. Data: 2022-02-04 20:59:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 23:00, _Master_ pisze:
    > A wracając do tematu?
    >
    > Jaki Shrek ma pogląd na nowe przepisy?

    Nowe to znaczy które? Te o przejsciach, czy stawki za mandaty?

    O przejściach - genralnie dobre,
    o mandatach - chujowe. Nie dlatego, żeb bardzo wysokie, bo to to tylko
    margines, ale przede wszystkim dlatego, że u nas mandat to traktuje się
    w kategorii pecha i i jak się dostanie to zwykle za drobiazg albo
    prędkość +20 +30. A w pierwszej kolejności powinno być za agresywne i
    niebezpieczne zachowania a te policja ma w dupie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 10. Data: 2022-02-05 16:46:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-04-lutego-2022 o 20:59, Shrek pisze:
    > O przejściach - genralnie dobre,

    Bo głupio się przyznać do błędu czy masz silne przekonanie że jak pieszy
    idzie chodnikiem obok jezdni i nagle skręca na przejście i pcha się pod
    koła bo ma pierwszeństwo TO DOBRY PRZEPIS?