  • 11. Data: 2022-02-05 18:33:47
    Temat: Re: Załamanie na polskich drogach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2022 o 16:46, _Master_ pisze:

    > Bo głupio się przyznać do błędu czy masz silne przekonanie że jak pieszy
    > idzie chodnikiem obok jezdni i nagle skręca na przejście i pcha się pod
    > koła bo ma pierwszeństwo TO DOBRY PRZEPIS?

    Bo przepis jest generalnie dobry. Dobrze wiesz, że byłem za poprawieniem
    pozycji pieszych na przejściach i nie tylko zanim było to modne. Zresztą
    manipulujesz, bo dalej pieszemu nie wolno tego robić, a na przejściu
    miał pierwszenstwo nawet w starych przepisach, tylko było "wtargnięcie".
    Teraz też da się "wtargnąć", tylko różnica jest taka, że kiedyś było
    tłumaczenia "no skoro nie kierowca nie dała rady się zatrzymać, to
    przecież wtagnął" a teraz już to nie przejdzie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 12. Data: 2022-02-06 00:55:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-05-lutego-2022 o 18:33, Shrek pisze:
    > tylko różnica jest taka, że kiedyś było
    > tłumaczenia "no skoro nie kierowca nie dała rady się zatrzymać, to
    > przecież wtagnął" a teraz już to nie przejdzie

    I co z tego że będzie pieszy miał większe prawo do przejścia jak zginie.
    Bo to prawo nie POKONA SIŁ NATURY ;-)

    Ale w miasto poszła wiadomość że można przechodzić bez patrzenia czy
    samochód jedzie czy nie jedzie.

    Skutki tego debilizmu odczujemy po pandemii strachu.

    A potem jak zawsze będziesz mówił językiem Konfederacji która
    OSTRZEGAŁA! '=_

  • 13. Data: 2022-02-06 07:57:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 00:55, _Master_ pisze:

    > I co z tego że będzie pieszy miał większe prawo do przejścia jak zginie.
    > Bo to prawo nie POKONA SIŁ NATURY ;-)

    Więc należy zlikwidować światła - to dopiero rak:P

    > Ale w miasto poszła wiadomość że można przechodzić bez patrzenia czy
    > samochód jedzie czy nie jedzie.

    Może u ciebie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 14. Data: 2022-02-06 09:05:30
    Temat: Re: Załamanie na polskich drogach. bez patrzenia .
    Od: "Reneo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > I co z tego że będzie pieszy miał większe prawo do przejścia jak zginie.
    > Bo to prawo nie POKONA SIŁ NATURY ;-)
    >
    > Ale w miasto poszła wiadomość że można przechodzić bez patrzenia czy
    > samochód jedzie czy nie jedzie.

    Niestety, takich debili (przechodzących bez patrzenia) widzę bardzo często.

  • 15. Data: 2022-02-06 09:12:34
    Od: "Reneo" <j...@w...pl>

    > Więc należy zlikwidować światła - to dopiero rak:P
    > --
    > Shrek

    Światła jeszcze rozumie wielu przygłupów włażących bezpośrednio przed
    nadjeżdżający pojazd (zabronione przez prawo, nawet na przejściu dla
    pieszych), czyli "wtargnięcie".

  • 16. Data: 2022-02-06 14:17:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-06-lutego-2022 o 07:57, Shrek pisze:
    > Może u ciebie.

    przecież większość obywateli to DEBILE (można tak pisać)

    Wybierają SLD, PO i PiS

    Myślisz że do przepisów mają skrupulatną i dogłębną wiedzę i potrafią ją
    ZASTOSOWAĆ w praktyce?

    UE powinna już dawno w imię kultywowania opiekuńczego państwa ZAKAZAĆ
    CAŁKOWICIE przechodzenia przez jednię słabszych ;-) uczestników ruchu ;-)

    A przed elektrykami powinien biec goniec i wydawać dźwięki aby ci DEBILE
    go słyszeli jak bezemisyjnie PRZEMYKA przez miasto ;-)

  • 17. Data: 2022-02-06 16:13:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 14:17, _Master_ pisze:

    > Myślisz że do przepisów mają skrupulatną i dogłębną wiedzę i potrafią ją
    > ZASTOSOWAĆ w praktyce?

    No cóż. Dlatego ich mandatują. I co jakiś czas któryś jest na przykład
    przekonywany że wyprzedzanie na przejściach jest złe. Wtedy jest
    zaskoczony, ale się nauczy:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 18. Data: 2022-02-07 11:17:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-30 o 18:59, PiteR pisze:

    > My wife and I were in Poland once and we crossed a totally empty road.
    > The only vehicle in sight was a police van, which was not approaching
    > us... until we crossed. The officers beckoned us over and began to give
    > us a dressing down. However, as soon as they realised we were Johnny-
    > foreigners, they eased off, explained that the rules were different and
    > politely asked us to use designated crossing in future. Obviously the
    > Polish police are more courteous than their US colleagues.
    > Tom, London, UK
    >
    > http://news.bbc.co.uk/1/hi/6251431.stm

    W Polsce przechodzenie przez jezdnię poza przejściami jest całkowicie
    legalne. Wyjątki to rejon 100 m od wyznaczonego przejścia, drogi
    szybkiego ruchu i z torowiskiem.

  • 19. Data: 2022-02-07 19:36:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2022 o 11:17, Poldek pisze:

    > W Polsce przechodzenie przez jezdnię poza przejściami jest całkowicie
    > legalne. Wyjątki to rejon 100 m od wyznaczonego przejścia, drogi
    > szybkiego ruchu i z torowiskiem.

    Czyli w mieście wszędzie. Przejść jest nasrane, dlatego że one nie są
    dla pieszych a przeciw pieszym - żeby gdzie indziej nie wolno było.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 20. Data: 2022-02-07 22:21:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-07-lutego-2022 o 19:36, Shrek pisze:

    > Czyli w mieście wszędzie. Przejść jest nasrane, dlatego że one nie są
    > dla pieszych a przeciw pieszym - żeby gdzie indziej nie wolno było.

    Dobry tekst. Idealnie wpisuje się w narrację Sośnierza.
    Oglądałeś jego wystąpienia w tej kwestii w Sejmie?