  • 41. Data: 2022-01-21 18:44:02
    Temat: Re: Załącznik prądu dzwonkowy
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.01.2022 o 18:33, LordBluzg(R) pisze:

    > No to możesz już wypierdalać :)

    Upss, zapomniałem :)

    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/emotikon-i-kropka;
    11584.html

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 42. Data: 2022-01-21 18:48:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > No to możesz już wypierdalać :)

    Tobie? Wiem, że Ci się należy, ale "pobiję ******, a za człowieka pójdę
    siedzieć".

  • 43. Data: 2022-01-21 19:13:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.01.2022 17:55, Dawid Rutkowski wrote:
    > Ciekawe...
    > Przecież jak wyłączone to nie może "pstryknąć" na ZNÓW wyłączone, jedynie dotknąć.

    Faktycznie, jak zapomnę wyłączyć podświetlenia lustra i wyjdę, to często
    gdy wracam "pstrykam" łazienkę co powoduje włączenie następnego światła
    - co mnie wkurza :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 44. Data: 2022-01-21 19:27:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > Nie wiem. Dałem w nawiasie zastrzeżenie, bo dawno nie byłem
    > świadkiem takiej operacji.

    Sporo się zmieniło. Najgorzej było, kiedy na przełomie lat 60/70
    (w Warszawie) zmieniono zasilanie z gazu miejskiego, na ziemny.
    Gaz miejski jest mokry, zawiera parę wodną. A gaz ziemny jest suchy.
    Stare instalacje były skręcanie i uszczelniane pakułami. Te pakuły,
    kiedy zabrakło wilgoci, traciły szczelność. Zwłaszcza, gdy zmieniało
    się ciśnienie. Stąd po wyłączeniu i ponownym włączeniu kontrole,
    czy gdzieś nie zaczęło się ulatniać.

    --
    Jarek

  • 45. Data: 2022-01-21 19:31:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.01.2022 o 18:48, Uzytkownik pisze:

    > Tobie? Wiem,

    Nie wiesz.
    https://www.miejski.pl/slowo-Wypierdala%C4%87

    Już pisałem, że mało rozumiesz :)
    Nie musisz potwierdzać :D
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 46. Data: 2022-01-21 20:22:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 21 stycznia 2022 o 18:04:37 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

    > A skąd Ci się tam wziął włącznik dotykowy? Czytanie bez rozumienia, od
    > połowy wątku? Zaiste fajnie się wtedy dyskutuje :D

    Echh, think before you type.
    Żaden dotykowy.
    Normalny przełączalny - wciśnięty na górze albo na dole.
    Załóżmy, że miałeś światło włączone gdy wciśnięte jest na górze.
    I zamieniłeś - tak, że włączonejest wtedy, gdy wciśnięte jest na dole.
    Idzje domownik z "pamięcią mięśniową" i wali w górną krawędź włącznika.
    Nie będzie "pstryknięcia" - tylko dotknięcie.
    No tak, może pomyśleć "znów ten *** nie zgasił".
    Tym bardziej, że drzwi bez szyby.
    A potem zaskok, że w łazience jednak ciemno.

    > Bez szyby ale to bez znaczenia. O właśnie, Ciebie wkurza brak szyby.
    > Mnie nie, wolę bez szyby :]
    >
    > Nadal nie rozumiesz problemu :)

    Teraz już rozumiem - widać takich jednak masz domowników ;P

  • 47. Data: 2022-01-21 20:50:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Idzje domownik z "pamięcią mięśniową" i wali w górną krawędź włącznika.
    > Nie będzie "pstryknięcia" - tylko dotknięcie.

    Mam bardzo mały skok i prawie nie słychać kliknięcia.

    > No tak, może pomyśleć "znów ten *** nie zgasił".
    > Tym bardziej, że drzwi bez szyby.
    > A potem zaskok, że w łazience jednak ciemno.

    No tak też jest przecież. Na dodatek, zdarza się że ktoś zostawi światło
    włączone.

    W sumie bym na to sam nie wpadł...ale była petycja, że muszę to obrócić
    bo wkurwia. Problemem był włącznik, bo oczywiście "stylizowany" i się
    spierdolił. Ponieważ nie mogłem kupić takiego samego, to go naprawiałem.
    Po zamontowaniu okazało się, że coś nadal nie halo i lepiej pracował w
    odwrotnej pozycji. Nie chciało mi się już rozbierać po raz wtóry i
    poprawiać. Na koniec wyszło, że muszę to zrobić bardziej perfekcyjnie,
    znaczy naprawić raz jeszcze (podmieniłem styki z innego) i obrócić jak
    było na początku. Uff.

    > Teraz już rozumiem - widać takich jednak masz domowników ;P

    Pewnie zmienię to kiedyś na dotykowe i problem zniknie :)

    Generalnie wychodzi na to samo ale jednak nie. To tak jak z klapą od
    kibla w wersji kobieta vs mężczyzna lub kierunkiem odwijania papieru
    toaletowego z rolki na ścianie albo pozostawiania włącznika deszczownicy
    w pozycji ON.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 48. Data: 2022-01-21 22:11:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 21.01.2022 o 19:31, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie wiesz.
    > https://www.miejski.pl/slowo-Wypierdala%C4%87

    Ja wiem, że jesteś mało rozgarnięty i nie wiesz co to znaczy
    "wypierdolić komuś".

    > Już pisałem, że mało rozumiesz :)

    Póki co to tylko "/na pisałeś/ co wiedziałeś". Natomiast ludzie
    posiadający choć odrobinę rozumu "wiedzą co piszą".

    > Nie musisz potwierdzać :D

    Oczywiście, że nie muszę potwierdzać, bo wszyscy wiedzą, że jesteś mało
    rozgarnięty.

  • 49. Data: 2022-01-22 03:42:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 1q4ciuejzplh4$....@4...net

    > pstrykam, pardon - naciskam a nie pstryka, to nacikam z drugiej
    > strony, az sie swiatlo zapali, a nie wchodze po ciemku, wracam itp.

    Włącznik oparty o detekcję ruchu i zegarek oraz jasnomierz...

    --

  • 50. Data: 2022-01-22 03:45:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" c...@g...c
    om

    : Tym bardziej, że drzwi bez szyby.

    Muszą mieć spore dziury wentylacyjne -- widać wyraźnie światło...

    --