  • Data: 2022-01-21 16:52:00
    Temat: Re: Załącznik prądu dzwonkowy
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2022 o 16:40, Uzytkownik pisze:

    > To chyba musiało być w "domach wariatów" :)

    Sratów. Skoro MI to nie przeszkadzało a przeszkadzało domownikom, to
    znaczy że są pojebani?

    > A jak idziecie w gości do
    > kogoś to też sikacie po ścianach jak się okaże, że łącznik jest
    > zamontowany odwrotnie? No chyba, że Was z "domu ..." nie wypuszczają? To
    > by wiele tłumaczyło :)

    To jedynie tłumaczy tyle, że nie rozumiesz przyzwyczajeń :) Co dziwne w
    sumie nie jest, zauważyłem że w ogóle mało rozumiesz.

    > Nie chcę się tu wymądrzać, ale z tego co wiem to jak dusi kupa, a
    > człowiek nie jest obłożnie chory to zazwyczaj sprawę załatwia się na
    > siedząco.

    Widocznie dalej nie zrozumiałeś, że na pisałem od początku, "siku" w
    formie humoru i nigdy nie miałeś sraczki...chociaż sądząc z tego co
    tutaj nabajdurzyłeś, to mam wątpliwości :]

    Widzę że problemu "innych" nie rozumiesz ale nie będę wnikał w ocenę
    egoisty i ograniczonego w wyobraźni:)

    Sądzę natomiast, że jeśli się do czegoś przyzwyczaisz i ktoś to zmieni
    to będziesz robił błędy. Wystarczy że na początek ktoś ci zmieni układ
    klawiszy w kompie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>