  • Data: 2017-02-24 20:56:23
    Temat: Re: Zakup wypasionego oscyloskopu
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek.N. pisze:

    > Nie bawiłeś się nim. Zresztą teraz wszystko takie jest. Może to i
    > dobrze, przynajmniej udaje przenośny. Gdyby tylko jeszcze miał zasilanie
    > z akumulatorków. :(

    Tym konkretnie się nie bawiłem, w pracy mam 1054Z. Po zdjęciach widzę że
    konstrukcyjnie to jeden pies. A pierwszym kryterium była wytrzymałość i
    solidność. No sorry, o Rigolach tego nie powiem, mój stoi sobie na
    biureczku i nie jest przenoszony, ale na robotę w fabryce klienta go nie
    zabiorę, do tego mam fluke'a kosztującego adekwatnie do wytrzymałości.
    BTW już 2 sondy z zestawu mi się rozpadają, a mam go ledwo kilka miesięcy.

    > Moim zdaniem doskonały wybór.

    Wszystko zależy do czego, generalnie jak najbardziej powinien się sprawdzić.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html