  • Data: 2017-02-21 23:04:13
    Temat: Re: Zakup wypasionego oscyloskopu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 22:45:14 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Brawo. A teraz konkretnie, po inżyniersku. Co powinien mieć wypasiony
    > oscylek na pokładzie?

    Może spytać twórcę tematu? :>
    Mocno subiektywnie to powinien być solidnie i estetycznie wykonany,
    na każdym zakresie pomiaru powinien pracować równie dobrze, mieć
    użyteczny interfejs, wyraźny ekran (nie musi być wcale dotykowy).
    Jakaś większa pamięć masowa w środku, złącza usb, izolowane kanały,
    możliwość robienia zrzutu ekranu, zapisu danych do różnych formatów,
    szeroką konfigurowalność tego, co chcemy mieć na ekranie, modułowość
    (tzn. jakieś 2-3 puste sloty, w które można wetknąć dodatkową kartę).
    To chyba tyle, nie jestem znawcą oscyloskopów, ale trochę ich miałem
    w łapach i nie wiem dlaczego, ale jest drastyczna różnica między
    takimi za 5-10 tys. zł a 5-10 tys. eur i te drugie są według mnie
    "wypasione" ;)

    L.