eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZakup używantego auta elektrycznegoRe: Zakup używantego auta elektrycznego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakup używantego auta elektrycznego
    Date: Sat, 19 Sep 2015 13:45:08 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <mtjhs3$vc5$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <mqnia0$q7p$1@dont-email.me>
    <55cf8fb2$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqsja0$bdt$1@pippin.nask.net.pl> <mqvom6$qur$1@dont-email.me>
    <55d38c69$0$4789$65785112@news.neostrada.pl>
    <hyokfbsw37lx$.1x6rksgokfbeh$.dlg@40tude.net>
    <55d94af6$0$4783$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs517046.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1442663107 32133 31.61.138.247 (19 Sep 2015 11:45:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Sep 2015 11:45:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <55d94af6$0$4783$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568933
    [ ukryj nagłówki ]

    (ciach)
    > Filmy na youtubie twierdza inaczej, zasięg spada do np. 350-360km.

    Pod rygorem eko-drajwingu. Pod moją girą jakbym jechał z Poznania
    do Warszawy, to obawiam się, że gdzieś pomiędzy Wrześnią a Koninem
    bateria by się skończyła. Turbiną jak dobrze jadę to auto tankuję
    przy wylocie na A2 (za wiaduktem Górczyńskim) i w Strykowie mam
    rezerwę i zasięg 40km. Tesla S pewnie do Warszawy dojedzie, ale
    z Vmax na poziomie 120km/h. Poczekamy na aku Litowo-Magnezowe.

    http://tnij.org/hl8aly4

    (ciach) Pojemność baterii magnezowej jest od 8 do 12 razy wyższa niż w
    baterii litowej. Ponadto 5 razy wyższa jest też efektywność ładowania i
    rozładowywania. (ciach) urządzenia z akumulatorami litowymi nie mogły
    bezproblemowo pracować w temperaturze poniżej minus 15°C, a w przypadku
    zasilania akumulatorem magnezowym uzyskano poprawną pracę
    w temperaturze od minus 30 do plus 55°C.

    No to poczekamy na Tesle XXS :D z zasięgiem 3000km. To będzie coś.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: