  • Data: 2015-08-19 00:19:20
    Temat: Re: Zakup używantego auta elektrycznego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mqvoog$rbm$...@d...me...

    >Ja to rozumiem tak: mam dwa laptopy z 2009 roku.
    >Jeden pokazuje że bateria ma licznik 77, drugi ma 349.
    >Który laptop Ty byś wolał wziąć? Bo ja ten pierwszy.

    ja bym wzial ten, do ktorego bateria tansza, bo ryzyko ze kazda z nich
    padnie oceniam na duze :-)

    Ale ... taki elektryczny samochod, jeden jezdzil np 10 km dziennie i
    ladowal codziennie, drugi jezdzil tez 10 km dziennie i ladowal co
    tydzien ...
    no, w przypadku li-ion na dwoje babka wrozyla.
    Serce mi podpowiada - ten pierwszy.
    Rozum - ten drugi. Bo w nim bateria jeszcze na 70km starcza. A w
    pierwszym - nie wiadomo.
    Ale to mozna i warto sprawdzic :-)

    J.