  • 51. Data: 2019-10-09 09:13:00
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 08.10.2019 o 13:44, Liwiusz pisze:

    > Koszt połączenia za granicę jest taki sam, bez względu, czy dzwoni się
    > przez Wifi, czy GSM.

    Chyba masz rację, w regulaminie Play sporo się zmieniło od czasu gdy
    zaczęli tą usługę świadczyć.

  • 52. Data: 2019-10-09 09:13:49
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 08.10.2019 o 16:32, Animka pisze:

    > Aha, dobrze wiedzieć. Jakby mi zaczęło to być potrzebne to zaaktywuję
    > u operatora. Dzięki.

    W Warszawie Ci się raczej nie przyda. Ale np gdzieś w górskim schronisku
    podczas wycieczki to i owszem.

  • 53. Data: 2019-10-09 09:18:38
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5d9c67dc$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Wczoraj zupełnie zabłądził wśród bloków podczas pieszej
    > (brak karo_serii) wędrówki a czas gonił... [w piętkę?]
    >
    > Gubię się, czy do tej pory nie napisałeś, co teraz kupiłeś?
    >
    > Teraźniejsze odbiorniki GPS i Galileo mogą współpracować
    > z satelitami na pojedynczych częstotliwościach,
    > podwójnych lub lepiej...
    >
    > Chciałbym tym razem qpić telefon z dobrym odbiornikiem...

    Ja z kolei wypróbowałem w lesie, w TP-Linku program "Gdzie Zaparkowałem"
    prowadzi jak po sznurku, natomiast w nowym nabytku kursor kompasu skacze
    jak pijany, w terenie orientować można się tylko po
    zmniejszaniu-oddalaniu się dystansu do/od celu.

    Motorola g7 power.

    No nie wiem, program GPSTest pokazuje z jakich satelitów korzysta
    telefon. I tak TP- Link to tylko GPS i GLONASS, natomiast Motorola ma
    dodatkowo Galileo i ciekawostka - korzysta także z jednego satelity
    japońskiego, systemu  QZSS. Szczególnie zawiodłem się na Galileo, miało
    być tak super, a dlaczego jest tak źle że TP Link z tymi swoimi ubogimi
    możliwości  wręcz deklasuje Motorolę..

    Gdyby nie przestarzałość poleciłbym Ci TP-Linka. Chyba nie ma nic w
    miarę taniego co lepiej obsługuje GPS i wszystko co się z nim wiąże.

  • 54. Data: 2019-10-09 10:42:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-09 o 09:13, Trybun pisze:

    > Chyba masz rację, w regulaminie Play sporo się zmieniło od czasu gdy
    > zaczęli tą usługę świadczyć.

    Z tego co pamiętam, ich Wificalling nigdy nie wiązał się z innym
    cennikiem połączeń za granicę. Zresztą u innych operatorów GSM też nie.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2019-10-09 11:57:14
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-09 o 10:42, Liwiusz pisze:

    > Z tego co pamiętam, ich Wificalling nigdy nie wiązał się z innym
    > cennikiem połączeń za granicę. Zresztą u innych operatorów GSM też nie.

    Z tego co pamiętam ludzie wybierali komunikatory a potem wificalling
    aby zaoszczędzić na kosztach drogich rozmów.
    Generalnie usługa wificalling powstała aby odciągnąć ludzi od
    praktycznie darmowych komunikatorów.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2019-10-09 12:04:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-09 o 11:57, RadoslawF pisze:

    > Z tego co pamiętam ludzie wybierali komunikatory a potem wificalling
    > aby zaoszczędzić na kosztach drogich rozmów.

    Komunikatory - tak, ale nie wificalling, bo w kraju cennik ma taki sam
    jak normalne połączenia. W kraju zaletą wificallingu jest tylko
    polepszenie zasięgu, oszczędności są tylko za granicą, bo siedząc w
    roamingu można dzwonić po stawkach takich jak w Polsce.

    > Generalnie usługa wificalling powstała aby odciągnąć ludzi od
    > praktycznie darmowych komunikatorów.

    Generalnie jest to nieprawda, bo koszty dzwonienia w kraju są takie same.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2019-10-09 13:01:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > W Warszawie Ci się raczej nie przyda. Ale np gdzieś w górskim schronisku
    > podczas wycieczki to i owszem.

    Może dlatego nie używam tej usługi.

    --
    animka

  • 58. Data: 2019-10-09 16:27:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 08.10.2019 o 19:25, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >Jako że mam limitowany internet to sobie sam poszukaj. Myślę że fraza
    >"odpowiedzialność sprzedawcy" w wyszukiwarce wystarczy.

    My tu jestesmy na wyzszym poziomie prawnym.
    "odpowiedzialnosc sprzedawcy" to nie to samo co "gwarancja".

    J.

  • 59. Data: 2019-10-09 17:47:08
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-09 o 12:04, Liwiusz pisze:

> [...]
    > roamingu można dzwonić po stawkach takich jak w Polsce.

    > Generalnie jest to nieprawda, bo koszty dzwonienia w kraju są takie same.

    Dzwonienia zagranicę już takie same nie były.
    A może rozmawiamy tylko o rozmowach krajowych ale zapomniałeś
    to sprecyzować? :-)

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2019-10-09 19:14:51
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-09 o 16:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > My tu jestesmy na wyzszym poziomie prawnym.
    > "odpowiedzialnosc sprzedawcy" to nie to samo co "gwarancja".

    No tak. Ty to jesteś w ogóle wyższa kultura ;-)

    --
    animka