  • 31. Data: 2016-01-22 20:54:32
    Temat: Re: Zakup podzespołów do PC w dłuższej perspektywie czasu
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 17 Jan 2016 12:37:26 +0100, PeJot napisał(a):

    > Jeżeli tak, to kolejność kupowania powinna być:
    >
    > 1. Procesor i5-6400 na Socket 1151, kasa będzie w połowie lutego
    > 2. Płyta główna w marcu, i wtedy ostateczna decyzja *DDR3 czy DDR4*
    > 3. Pamięć - w kwietniu.

    Jeżeli już w Skylake idziesz, to bierz DDR4. Po pierwsze - Intel ostrzegał,
    że stosowanie klasycznych DDR3 może, ale nie musi, spowodować problemy.
    Oficjalnie z tego co kojarzę to wspierane są moduły niskonapięciowe DDR3L.
    Po drugie - płyt pod DDR4 jest po prostu szersza oferta.

    [ Zaledwie pół metra dzieli poklepanie po plecach do kopa w dupę. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 32. Data: 2016-01-22 21:14:22
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 20:54, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > Oficjalnie z tego co kojarzę to wspierane są moduły niskonapięciowe DDR3L.
    > Po drugie - płyt pod DDR4 jest po prostu szersza oferta.

    Dzięki za głos w temacie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 33. Data: 2016-01-23 14:11:30
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.01.2016 o 12:37, PeJot pisze:

> [...]
    > 3. Pamięć - w kwietniu.
    >
    > Dobrze kombinuję ?
    >
    > SSD już kupiony, w związku z padem HDD w starym PC.

    Kupuj wszystko za pół roku.

  • 34. Data: 2016-01-23 14:21:14
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 14:11, Smok Eustachy pisze:

    > Kupuj wszystko za pół roku.

    Sądzisz że procesor potanieje czy wejdzie coś nowego ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 35. Data: 2016-01-25 12:05:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 14:21, PeJot pisze:

    >>> 2. Płyta główna w marcu, i wtedy ostateczna decyzja *DDR3 czy DDR4*

    > Sądzisz że procesor potanieje czy wejdzie coś nowego ?

    Ceny procków stoją mniej więcej cały czas w tej samej cenie, jak dany
    model wypada z rynku to na jego miejsce wchodzi nowy w tej samej cenie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl