  • Data: 2016-01-10 19:39:13
    Temat: Re: Zakup podzespołów do PC w dłuższej perspektywie czasu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. procesor, myślałem nad i5 4460, koszt rzędu 850 zł
    > (...)
    > Czy 1,2 i 3 są dobrym wyborem - chodzi o stosunek możliwości do ceny.

    w stosunku cena do jakości najlepszym wyborem są komputery poleasingowe,
    z gwarancją. niestety, jak to bywa ze sprzętem używanym, raz jest raz go
    niema.
    procek którego wybrałeś ma:
    http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=intel+core+i
    5-4460+%40+3.20ghz&id=2230
    a mnie się udało kupić dela vostro 460 z i7 (ponad 8 tyś punktów) za
    nieco ponad 1000zł. nie piszę tego żeby sie chwalić, tylko abyś miał
    pogląd na ceny używanego sprzętu.

    ToMasz