    From: Arni <a...@n...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zakup motocykla!
    Date: Tue, 16 Feb 2016 18:14:47 +0100

    W dniu 16.02.2016 o 18:11, Radziooo90 pisze:
    > Witam, mam zamiar kupić motocykl, kiedyś miałem stare Suzuki (enduro)
    > 370, lecz to było bardzo na pola i lasy, teraz coś na drogi.
    > Wypatrzyłem Yamahe FZ6 z 2009 / xj6. Polecacie motocykl? Lub jakiś inny.
    > Myślałem nad jakaś 1000 ale chyba 600 wystarczy na początek. Mój budżet
    > to +/- 11000. Dlaczego +/-? Nie mam żadnego kombinezonu, kasku, butów -
    > nic. Dlatego jeśli tańszy motocykl (10.000) to od razy ubranko, droższy
    > (13.000) ubranko z czasem.

    a do tego czasu będziesz jeździł w klapkach i w berecie.
    Najpierw kup kask, kurtkę, rękawice, dobre spodnie. Z tego co zostanie
    kup motocykl. Uwierz, ze 600 w zupełności Ci wystarczy

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ