  • Data: 2016-02-16 18:11:47
    Temat: Zakup motocykla!
    Od: Radziooo90 <Radziooo90@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam zamiar kupić motocykl, kiedyś miałem stare Suzuki (enduro) 370,
    lecz to było bardzo na pola i lasy, teraz coś na drogi. Wypatrzyłem
    Yamahe FZ6 z 2009 / xj6. Polecacie motocykl? Lub jakiś inny. Myślałem nad
    jakaś 1000 ale chyba 600 wystarczy na początek. Mój budżet to +/- 11000.
    Dlaczego +/-? Nie mam żadnego kombinezonu, kasku, butów - nic. Dlatego
    jeśli tańszy motocykl (10.000) to od razy ubranko, droższy (13.000)
    ubranko z czasem.