    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zakup moto od właściciela, który jest za granicą...
    Date: Tue, 13 Apr 2010 17:17:31 +0200

    Ivam pisze:

    > Niekoniecznie;) Ja jezdze na angielskiej i przeglad ostatnio
    > przeszedlem.

    Ale jak Kolega Tytus to przeczyta, to będzie ciepło... ;) ;) ;)

    > A tak na powaznie: jaka maszyna?

    Na razie nie chcę nic mówić, bo 2 sztuki już mi odjechały sprzed nosa.
    Jedna dosłownie 2 godziny zanim przyjechałem a obie były pewne i sprawdzone.
    Najśmieszniejsze jest to, że dopiero w trakcie rozmowy okazywało się,
    że... sprzedawcą był mój znajomy ze zlotów Garbusów... :(

    "Zdradzę" tylko, że choć W650 nie ma sobie równych pod względem spraw
    "estetyki i szaliczka" ;) to po długich rozmowach ze znajomymi co
    śmigają od XXX lat na moto w tym także trasy "rozszerzyłem" poszukiwania
    o Trampka i jemu podobne.

    P.S. Jasio - W650 z UK wciąż wisi (dziwnie długo i tanio), bo znajomy,
    który mieszka na Wyspach wciąż nie ma kiedy go obejrzeć.
    Po samych zdjęciach od choćby nie wiem jak uczciwego sprzedawcy na pewno
    nie wydam kasy na zakup "w ciemno", ale mam go cały czas na oku... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175