  • 31. Data: 2009-05-14 11:39:53
    Temat: Re: Zakup karty dźwiękowej
    Od: losowy <u...@d...invalid>

    OMSON napisał(a):
    > Jeśli chcesz, to moje osobiste ustawienie (mikser MX6, kompresor i efekt
    > lampowy)

    Sam bym coś swojego stworzył, ale chęci brak w zagłębianie się co i jak.
    Dzięki za kolejnego gotowca :)

  • 32. Data: 2009-05-14 12:39:20
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    losowy pisze:

    > Sam bym coś swojego stworzył, ale chęci brak w zagłębianie się co i jak.
    > Dzięki za kolejnego gotowca :)

    W zasadzie jak sie raz przegryziesz to z przyjemnościa sam bedziesz
    modyfikował ;) Moje ustawienie jest tylko modyfikacja tego co tu
    opisano: http://www.geocities.com/kxsonar/kxsonar_files/page0
    002.htm

    Pzdr, OMSON

  • 33. Data: 2009-05-14 12:42:33
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    BTW - miałem dłuższy czas studyjną kartę ESI Juli@ i szczerze mówiąc po
    zabawie z kx'ami przy SB Live!5.1 oprogramowanie ESI wydawało mi sie
    potem mało poręczne i jakby nieudolnie naśladujące możliwości kx (chodzi
    o sterowniki, nie jakość sprzętową ESI vs Creative) ;)

    Pzdr, OMSON

  • 34. Data: 2009-05-14 13:18:33
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    losowy pisze:

    > Głośniki stoją na wysokości uszu, dwa metry ode mnie. Jakie powinno być
    > ich poprawne rozstawienie?

    Kilu zapewne zaproponuje odległość 10m na wysokości jaj dla suba
    wytwarzającego ciśnienie akustyczne już od 10Hz przy skuteczności 130dB
    (w końcu jest twardzielem, a co!) ;)

    Pzdr, OMSON

  • 35. Data: 2009-05-14 16:38:58
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "CeBeR" <c...@i...n_o_s_p_a_m.pl> napisał w wiadomości

    > LOL! SB 128 to definicja szumofona, a nie karta dźwiękowa. Założyciel wątku
    > szuka karty lepszej niż Live 5.1, a Ty polecasz coś czego nie tylko z Live,
    > ale nawet zdecydowaną większością integr pod względem jakości dźwięku nie ma
    > co porównywać...

    No prawda. Niektórzy nawet słyszą różnicę jakości pomiędzy mp3 (256 bitrate) a
    vav.

    Feromon

  • 36. Data: 2009-05-14 17:32:33
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 14 May 2009 18:38:58 +0200,
    Feromon <f...@o...pl> screamed:

    > No prawda. Niektórzy nawet słyszą różnicę jakości pomiędzy mp3 (256 bitrate) a
    Inni z kolei słyszą nawet różnicę między kablem od żelazka a kablem po
    10k za metr...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 19:31:23 user up 12072 days, 7:26, 1 user, load average: 0.13, 0.89, 0.04 ]

    Nybble me... Byte me... Unsigned long int me...

  • 37. Data: 2009-05-14 17:36:12
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    losowy wrote:
    > Głośniki stoją na wysokości uszu, dwa metry ode mnie. Jakie powinno być
    > ich poprawne rozstawienie?

    W sumie takie, jak piszesz. :) (nie zauwazylem ze piszesz, iz NIE we
    wnece) Jesli chodzi o warunki akustyczne to w zasadzie powinienes jedynie
    postarac sie o to, by pomieszczenie nie bylo puste - wszelkie zaslony,
    wykladzina albo dywan czy chocby polki z ksiazkami "dobrze robia"
    dzwiekowi. Wystarczy posluchac, jak brzmia takie glosniki stojace w pustym
    pomieszczeniu.

    k,

  • 38. Data: 2009-05-14 18:08:08
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    > Przy tych głośnikach nic dziwnego, że nie słyszysz różnicy :)

    A jakie glosniki komputerowe polecasz?

    nornik

  • 39. Data: 2009-05-14 18:39:32
    Od: losowy <u...@d...invalid>

    KILu napisał(a):
> [...]
    > postarac sie o to, by pomieszczenie nie bylo puste - wszelkie zaslony,
    > wykladzina albo dywan czy chocby polki z ksiazkami "dobrze robia"

    A no to wszystko ok, zasłony, firany, wykładzina, wersalka, dwa fotele,
    szafka z książkami i nawet szafa z ubraniami jest ;)

  • 40. Data: 2009-05-14 18:44:20
    Od: losowy <u...@d...invalid>

    OMSON napisał(a):
    > Kilu zapewne zaproponuje odległość 10m na wysokości jaj dla suba
    > wytwarzającego ciśnienie akustyczne już od 10Hz przy skuteczności 130dB
    > (w końcu jest twardzielem, a co!) ;)

    No nie powiem, odczucia mogłyby być niecodzienne :)