  • 51. Data: 2012-05-01 10:32:37
    Temat: Re: Zakup fazera lub bandyty
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-30 23:31, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi
    > odpowiada "wizualnie" ?

    GS jest nieduży i wąski, może być dla Ciebie za krótki ale sam musisz to
    sprawdzić - każdy ma nieco inne proporcje długości ramion/tułowia/nóg.
    Suche dane jak wysokość siodła i masa (oby jak najniższa)* mogą coś
    podpowiedzieć ale i tak trzeba się przysiąść i przejechać parę km.

    * niska masa to w przypadku 250tek ok 130 kg, dla 5setek ok 160 kg.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 52. Data: 2012-05-01 11:21:37
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-01 10:22, Magic pisze:

    > A nie może od razu ? To raczej pytanie o zdolność kredytową, bo moim
    > zdaniem lepiej wrzucić te parę tysi jako wkład własny i potem cykać po
    > 300-400 zł miesięcznie za coś sensownego niż kupić padakę. Co nie znaczy
    > że nie da się kupić porządnego egzemplarza w założonym budżecie, tyle że
    > to wymaga cierpliwości.

    > Ja tam wolę jeździć niż dbać, dlatego kupiłem idiotoodporną VFR :)

    Powiem tak ...... dwie zdrowe rece mam, leb na karku tez, przy furze
    troche sie nagrzebalem (swojego clio II rozkrecilem prawie do ostatniej
    srubki po roznych przygodach z nim) wiec opcja z robieniem tego, co
    jestem w stanie przy moto bardzo mi odpowiada - lubie sie uczyc, lubie
    dlubac - sprawia mi to przyjemnosc.

    Teraz [tak ot] przy okazji wolnego majowego wekendu ciagne wlasnie druta
    :) A konkretniej zapragnalem do swojego HTPC (notabene polecam kazdemu
    to rozwiazanie) podpiac DVB-T, a dodatkowo dopiac kolejny tuner i miec
    PVR - wiec cale okablowanie w domu wymieniam, a na balkonie dodatkowe
    anteny (TV i FM).

    Co do moto - moj budzet - realnie 3k, max 4k na poczatek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 53. Data: 2012-05-01 11:22:31
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-01 10:24, Magic pisze:
    > BMW F650.

    Nie ten budzet ;)

  • 54. Data: 2012-05-01 12:03:17
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 01 May 2012 11:21:37 +0200, Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> wrote:

    [...]
    > Co do moto - moj budzet - realnie 3k, max 4k na poczatek.

    Ale to nie wliczając ciuchów i kasku, prawda? Bo na to 1 kzł spokojnie
    pójdzie.

    Powiem tak - jak chcesz kupić motocykl za 3-4k to się uzbrój w cierpliwość,
    znajdź kogoś, kto się zna na motocyklach żeby pomógł obejrzeć potencjalne
    maszyny, no i powinieneś już mieć porządny zestaw narzędzi i założyć że
    jeszcze z 1k w niego włożysz jak się będą różne problemy objawiać. A i to
    jak
    nie będziesz mieć pecha.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 55. Data: 2012-05-01 12:14:56
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 30 - 04 - 2012 (poniedziałek) o godzinie 23:31, Mikolaj Jopczynski
    napisał(a):

    > A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi
    > odpowiada "wizualnie" ?

    Sądząc z tego co masz w stopce, to jesteś ze Śląska. Za niecałe 3 tygodnie,
    20 maja, będziesz miał Motobazar w Katowicach. Przejdź się tam - to jest
    zawsze dobra okazja, żeby pooglądać sobie różne modele na żywo i porównać
    chociażby ich gabaryty.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 56. Data: 2012-05-01 12:15:54
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-01 11:21, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Co do moto - moj budzet - realnie 3k, max 4k na poczatek.

    Mało. Chociaż niby jakiś wybór jest:
    http://moto.allegro.pl/listing.php/showcat?id=5557&o
    rder=pd&offer_type=0&price_from=2500&price_to=4500&p
    ostcode_enabled=0&state=0&city=&listing_sel=2&listin
    g_interval=7&a_text_i[1][0]=&a_text_i[1][1]=&a_text_
    i[4][0]=&a_text_i[4][1]=&a_text_i[203][0]=&a_text_i[
    203][1]=&a_enum[26][2]=2&a_enum[26][3]=3&a_enum[26][
    4]=4&change_view=Poka%C5%BC%C2%A0%3E

    Możesz od razu nie wierzyć w przebiegi. I szukaj moto jak najbliżej
    siebie, przy tym budżecie dwie nietrafione wycieczki i masz tysiaka mniej.
    Moje typy - XJ600 (ale ma dość wysoko podnóżki), CB500, przyjrzałbym się
    też DR 650.

  • 57. Data: 2012-05-01 12:49:34
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-01 12:15, Magic pisze:
    > DR 650

    DR 650 to raczej enduro ?

    Moje typy (wizualne):

    http://otomoto.pl/honda-cb-cb-500-super-turystyk-M31
    44175.html

    http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

    http://moto.allegro.pl/suzuki-gs-500-gs500-e-i231442
    2334.html

    http://otomoto.pl/yamaha-xj-600n-M3136280.html

    http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

    I ...

    http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

    Mozecie rzucic okiem?

  • 58. Data: 2012-05-01 13:08:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał
    w wiadomości news:jnof3a$da8$1@inews.gazeta.pl...

    > DR 650 to raczej enduro ?
    >
    > Moje typy (wizualne):
    >
    > http://otomoto.pl/honda-cb-cb-500-super-turystyk-M31
    44175.html

    Bierz super turystyka z dodatkowym super chromowanym wydechem.
    Serio. Ta CB 500 da radę.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 59. Data: 2012-05-01 13:29:15
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 01 May 2012 12:49:34 +0200, Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> wrote:

    [...]
    > Moje typy (wizualne):
    > http://otomoto.pl/honda-cb-cb-500-super-turystyk-M31
    44175.html

    Oczy mi wypadły.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 60. Data: 2012-05-01 14:08:19
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 30-04-2012 o 21:27:55 Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Przymierzam sie do zakupu ktoregos z tych motorow. Nie mam zadnego
    > doswiadczenia, jestem zielony, swiezak czy jakkolwiek inaczej to
    > nazwiecie ;)

    A popatrz sobie np. na XT600, DR650 albo np. Transalpa. One trochę
    bardziej w stronę enduro (dwa pierwsze), nie za mocne ale wycieczkowo jak
    najbardziej OK (zwłaszcza Transalp), te dwa pierwsze wyjątkowo tanie w
    utrzymaniu i odporne na gleby. A do tego będziesz miał dobrze z długimi
    nogami.

    Zamiast proponowanego tu TDM można też popatrzeć na DL650, ale takiego
    poniżej 8 tys. to będzie trudno znaleść.

    --
    Nikanor