eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZakup dysku - omijać firmę TERG SA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 75

  • 61. Data: 2019-10-31 15:41:57
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-30 o 19:02, Irokez pisze:
    > W dniu 2019-10-24 o 18:50, Szyk Cech pisze:
    >> Ha Ha! HA HA!
    >>
    >> A kto normalny kupuje dyski magnetyczne z przesyłką?!?
    >> Odp.: NIKT NORMALNY!
    >
    > Ta jasne, Takie Morele, Proline, Komputronik, MM itd. mają linie montażowe na
    zapleczu i składają ręcznie dla klienta który przyjdzie i jeszcze ciepły odbierze.
    >
    Nie. Takie firmy są duże i mają miliardy pracowników, którzy sami przenoszą dyski
    własnymi rękami w specjalnych opancerzonych opakowaniach z fabryki dysków.


  • 62. Data: 2019-11-01 22:00:05
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    [...]

    >> Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem...
    >> Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?
    >
    > Jak dziadkowie pisali w usenecie to spytaj jak sobie radzili.
    >
    wyobraz sobie ze pisanie do siebie nie ogranicza sie tylko do usenetu!

    [...]

    >>>> Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
    >>>> Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego
    >>>> działania w dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo
    >>>> starannie zapakowane. A w tym przypadku nei było.
    >>>
    >>> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    >>> i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    >>> wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    >>> Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym
    >>> czasie."
    >>>
    >> Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w zwiazku z
    >> glosna ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje powrot do Red
    >> Flag Act. Rozsadny zaproponuje staranne zapakowanie dysku...
    >
    > To dlaczego sprzedawca tak nie zapakował jak proponuje twój
    > "rozsądny"? Bo jest to kosztowne i zmniejsza zysk sprzedawcy.
    > Wysyłanie dysków które się uszkadzają w transporcie tez zmniejszy
    > zysk sprzedawcy a jednak to robi, dlaczego?
    > Może dlatego że niektórzy robią kurwę z logiki i wmawiają coś
    > co statystycznie jest pomijalne i nie ma wpływu na sprzedaż.
    >
    Rownie dobrze moze byc po prostu niestaranny albo pracownikowi sie nie
    chciało.
    Ale skoro tak pakuje dyski to boje sie ze z rownie duza atencja bedzie
    podchodził do problemów reklamacyjnych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain


  • 63. Data: 2019-11-03 16:04:21
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-01 o 22:00, Budzik pisze:

    >>> Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem...
    >>> Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?
    >>
    >> Jak dziadkowie pisali w usenecie to spytaj jak sobie radzili.
    >>
    > wyobraz sobie ze pisanie do siebie nie ogranicza sie tylko do usenetu!

    No zobacz, wymyślili emotikony przed czasami internetu.
    Mam ci pogratulować genialnych dziadków czy wyśmiać nieudolne kłamstwo?

    >>>>> Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
    >>>>> Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego
    >>>>> działania w dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo
    >>>>> starannie zapakowane. A w tym przypadku nei było.
    >>>>
    >>>> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    >>>> i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    >>>> wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    >>>> Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym
    >>>> czasie."
    >>>>
    >>> Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w zwiazku z
    >>> glosna ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje powrot do Red
    >>> Flag Act. Rozsadny zaproponuje staranne zapakowanie dysku...
    >>
    >> To dlaczego sprzedawca tak nie zapakował jak proponuje twój
    >> "rozsądny"? Bo jest to kosztowne i zmniejsza zysk sprzedawcy.
    >> Wysyłanie dysków które się uszkadzają w transporcie tez zmniejszy
    >> zysk sprzedawcy a jednak to robi, dlaczego?
    >> Może dlatego że niektórzy robią kurwę z logiki i wmawiają coś
    >> co statystycznie jest pomijalne i nie ma wpływu na sprzedaż.
    >>
    > Rownie dobrze moze byc po prostu niestaranny albo pracownikowi sie nie
    > chciało.
    > Ale skoro tak pakuje dyski to boje sie ze z rownie duza atencja bedzie
    > podchodził do problemów reklamacyjnych...

    Ale to znana nawet poza internetem firma.
    I do reklamacji podchodzą z normalną "atencją".
    Wiesz ty o jakiej firmie rozmawiamy?


    Pozdrawiam


  • 64. Data: 2019-11-04 15:28:24
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On 29 Oct 2019 14:12:41 GMT, pueblo wrote:

    >>> Roman Toshibę kupił zdaje się?
    >>>
    >>> https://storage.toshiba.com/storage-services-support
    /warranty-
    > suppor
    >>> t/warranty-return-procedure
    >>>
    >>> ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an
    >>> anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please
    >>> place each product in an anti-static bag when returning faulty
    >>> product.
    >>>
    >>> Original Packaging - All products should be returned in the
    >>> original shipping carton (if possible).
    >>>
    >>> Product Protection - When the original carton is not available, the
    >>> preferred method is the use of foam inserts to enclose the product
    >>> completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface.
    >>>
    >>> Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable
    >>> to use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be
    >>> used to build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
    >>> The product must be adequately supported on ALL sides and not
    >>> placed loosely inside the carton.
    >>
    >> Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z
    >> dyrektorem generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton.
    >>
    > To rozumiem jakiś samokrytycyzm? Bo świetle powyższych zaleceń tak to
    > wygląda. Chyba że ich nie przeczytałeś albo nie zrozumiałeś - to co
    > innego.
    > EOT

    EOT? Pierdnąć bzdeta i zniknąć? Brawo ty :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka


  • 65. Data: 2019-11-04 18:59:59
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    >>>> Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem...
    >>>> Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?
    >>>
    >>> Jak dziadkowie pisali w usenecie to spytaj jak sobie radzili.
    >>>
    >> wyobraz sobie ze pisanie do siebie nie ogranicza sie tylko do usenetu!
    >
    > No zobacz, wymyślili emotikony przed czasami internetu.
    > Mam ci pogratulować genialnych dziadków czy wyśmiać nieudolne kłamstwo?
    >
    Mozesz mi uwierzyc na słowo ze uzycie ironii nie wymaga uzycia
    emotikonów!
    Jeżeli jednak na słowo uwierzyc nie chcesz - polecam poczytac troche
    ksiazek - szybko zorientujesz sie ze mam racje!

    >>>>>> Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
    >>>>>> Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego
    >>>>>> działania w dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo
    >>>>>> starannie zapakowane. A w tym przypadku nei było.
    >>>>>
    >>>>> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    >>>>> i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    >>>>> wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    >>>>> Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym
    >>>>> czasie."
    >>>>>
    >>>> Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w zwiazku z
    >>>> glosna ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje powrot do Red
    >>>> Flag Act. Rozsadny zaproponuje staranne zapakowanie dysku...
    >>>
    >>> To dlaczego sprzedawca tak nie zapakował jak proponuje twój
    >>> "rozsądny"? Bo jest to kosztowne i zmniejsza zysk sprzedawcy.
    >>> Wysyłanie dysków które się uszkadzają w transporcie tez zmniejszy
    >>> zysk sprzedawcy a jednak to robi, dlaczego?
    >>> Może dlatego że niektórzy robią kurwę z logiki i wmawiają coś
    >>> co statystycznie jest pomijalne i nie ma wpływu na sprzedaż.
    >>>
    >> Rownie dobrze moze byc po prostu niestaranny albo pracownikowi sie nie
    >> chciało.
    >> Ale skoro tak pakuje dyski to boje sie ze z rownie duza atencja bedzie
    >> podchodził do problemów reklamacyjnych...
    >
    > Ale to znana nawet poza internetem firma.
    > I do reklamacji podchodzą z normalną "atencją".
    > Wiesz ty o jakiej firmie rozmawiamy?
    >
    Nie znam powodów takiego niestarannego działania w tym przypadku wiec
    pisze tylko o mozliwych dalszych problemach.
    Jezeli jednak przedstawiaja taka kalkulacje: lepiej oszczedzic na
    pakowaniu kosztem jakiejs ilosci reklamacji zamiast pakowac porzadnie
    zmniejszajac tym samym zysk to tym bardziej dobrze ze Roman ostrzega.
    Inni tez ostrzegali skoro firma ma 1% niezadowolonych klientów.
    To całkiem sporo przy takiej skali.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare


  • 66. Data: 2019-11-04 20:57:46
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Roman Tyczka, 04 lis 2019 w news:1n2bci49f2p2d.dlg@tyczka.com
    napisałeś/aś:

    > On 29 Oct 2019 14:12:41 GMT, pueblo wrote:
    >
    >>>> Roman Toshibę kupił zdaje się?
    >>>>
    >>>> https://storage.toshiba.com/storage-services-support
    /warranty-
    >>>> suppor t/warranty-return-procedure
    >>>>
    >>>> ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an
    >>>> anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please
    >>>> place each product in an anti-static bag when returning faulty
    >>>> product.
    >>>>
    >>>> Original Packaging - All products should be returned in the
    >>>> original shipping carton (if possible).
    >>>>
    >>>> Product Protection - When the original carton is not available, the
    >>>> preferred method is the use of foam inserts to enclose the product
    >>>> completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface.
    >>>>
    >>>> Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable
    >>>> to use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be
    >>>> used to build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
    >>>> The product must be adequately supported on ALL sides and not placed
    >>>> loosely inside the carton.
    >>>
    >>> Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z
    >>> dyrektorem generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton.
    >>>
    >> To rozumiem jakiś samokrytycyzm? Bo świetle powyższych zaleceń tak to
    >> wygląda. Chyba że ich nie przeczytałeś albo nie zrozumiałeś - to co
    >> innego. EOT
    >
    > EOT? Pierdnąć bzdeta i zniknąć? Brawo ty :-)
    >
    Odpiszę tylko dlatego, że może ja czegoś nie zrozumiałem. Ale nie wydaje
    mi się.
    W skrócie: ja krytykuję sposób zapakowania wysłanych OPowi dysków, a ty
    twierdzisz, że nic się nie stało.
    Wg Toshiby ostatni alternatywymy sposób pakowania, to szczelne owinięcie
    folią "bomblkową" o grubości conajmniej 5 cm.
    Wtedy ty komentujesz to(a właściwie pierdnąłeś bzdeta), jakby to był
    argument powtwierdzający twoją opinię, a tymczasem nie jest. Koperta ma
    tej foli ze 2 cm grubości i dyski latały w niej luzem.


  • 67. Data: 2019-11-04 23:43:55
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-04 o 18:59, Budzik pisze:

    >>>>> Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem...
    >>>>> Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?
    >>>>
    >>>> Jak dziadkowie pisali w usenecie to spytaj jak sobie radzili.
    >>>>
    >>> wyobraz sobie ze pisanie do siebie nie ogranicza sie tylko do usenetu!
    >>
    >> No zobacz, wymyślili emotikony przed czasami internetu.
    >> Mam ci pogratulować genialnych dziadków czy wyśmiać nieudolne kłamstwo?
    >>
    > Mozesz mi uwierzyc na słowo ze uzycie ironii nie wymaga uzycia
    > emotikonów!

    Nie wierzę. A fakt że ty nie używasz tego nie potwierdza.

    > Jeżeli jednak na słowo uwierzyc nie chcesz - polecam poczytac troche
    > ksiazek - szybko zorientujesz sie ze mam racje!

    Przeczytałem nawet więcej niż trochę. I nie masz racji.
    Ale kombinuj dalej, byle nie z dziadkami.

    >>>>>>> Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
    >>>>>>> Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego
    >>>>>>> działania w dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo
    >>>>>>> starannie zapakowane. A w tym przypadku nei było.
    >>>>>>
    >>>>>> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    >>>>>> i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    >>>>>> wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    >>>>>> Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym
    >>>>>> czasie."
    >>>>>>
    >>>>> Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w zwiazku z
    >>>>> glosna ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje powrot do Red
    >>>>> Flag Act. Rozsadny zaproponuje staranne zapakowanie dysku...
    >>>>
    >>>> To dlaczego sprzedawca tak nie zapakował jak proponuje twój
    >>>> "rozsądny"? Bo jest to kosztowne i zmniejsza zysk sprzedawcy.
    >>>> Wysyłanie dysków które się uszkadzają w transporcie tez zmniejszy
    >>>> zysk sprzedawcy a jednak to robi, dlaczego?
    >>>> Może dlatego że niektórzy robią kurwę z logiki i wmawiają coś
    >>>> co statystycznie jest pomijalne i nie ma wpływu na sprzedaż.
    >>>>
    >>> Rownie dobrze moze byc po prostu niestaranny albo pracownikowi sie nie
    >>> chciało.
    >>> Ale skoro tak pakuje dyski to boje sie ze z rownie duza atencja bedzie
    >>> podchodził do problemów reklamacyjnych...
    >>
    >> Ale to znana nawet poza internetem firma.
    >> I do reklamacji podchodzą z normalną "atencją".
    >> Wiesz ty o jakiej firmie rozmawiamy?
    >>
    > Nie znam powodów takiego niestarannego działania w tym przypadku wiec
    > pisze tylko o mozliwych dalszych problemach.
    > Jezeli jednak przedstawiaja taka kalkulacje: lepiej oszczedzic na
    > pakowaniu kosztem jakiejs ilosci reklamacji zamiast pakowac porzadnie
    > zmniejszajac tym samym zysk to tym bardziej dobrze ze Roman ostrzega.
    > Inni tez ostrzegali skoro firma ma 1% niezadowolonych klientów.
    > To całkiem sporo przy takiej skali.

    Czyli doszliśmy do sedna, nie znam ale krytykuje.
    A jak mnie ktoś skrytykuje to mu dopierdolę że ironii bez emotikona
    nie zauważa, nawet jak by wyszła z krzaków i go kopnęła w dupę.
    Czyli jesteś budziku typowym "keybord warriorem".


    Pozdrawiam


  • 68. Data: 2019-11-05 09:01:51
    Temat: emotki. Było: [Zakup dysku - omijać firmę TERG SA]
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 19:59, Budzik pisze:
    > takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem... Jak sobie
    > nasi dziadkowie radzili?!?!?
    >
    No byś się zdziwił: do ilustracji swych listów dodawali jakieś malunki.
    Gdy nie umieli machnąć ich sami (a w szkołach uczono wtedy też i różnych
    rzeczy o znaczeniu czysto towarzyskim), to dawali zarobić jakiemuś
    ubogiemu malarzowi. Bywała to więc korespondencja iście multimedialna!

    Zaś z drugiej strony: czym są emotikony?
    Używanie ich na dużym kompie to raczej maniera, niż konieczność.
    Powstały na potrzeby $MeSów, gdzie grafiki dodać się nie dało, były
    więc niejako "aktem rozpaczy". A teraz już i zdjęcie możesz
    wy-eMeMMesować, i wybrać emotkę z wielkiej ich biblioteki, standardowo
    już wbudowywanej w każdego /smarka/.

    A co do ich mnogości, to odczucia mam silnie ambiwalentne. No niby
    fajnie, że jakoś-tam "wzbogaciły" możliwość wskazywania swych uczuć,
    ale... po co ich aż tyle? Są wielgachne tabele, można wybierać,
    przebierać. A gdy ci ktoś podeśle jakąś, co jej nie kumasz, to... co? --
    look do tabel, żeby się dowiedzieć, co dana buźka oznacza? Jak to mawiał
    mój dziadek, charakterystycznie zniekształcając wymowę:
    "no głupooota!". Inaczej: ewidentny przerost formy nad treścią.

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.
    Logika to narzędzie cudowne, takie precyzyjne.
    Ale wszystkie te wspaniałe nauki muszą słuchać *polityków*
    Tedy patrz tym draniom na ręce!


  • 69. Data: 2019-11-05 09:40:26
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On 04 Nov 2019 19:57:46 GMT, pueblo wrote:

    >>>>> ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an
    >>>>> anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please
    >>>>> place each product in an anti-static bag when returning faulty
    >>>>> product.
    >>>>>
    >>>>> Original Packaging - All products should be returned in the
    >>>>> original shipping carton (if possible).
    >>>>>
    >>>>> Product Protection - When the original carton is not available, the
    >>>>> preferred method is the use of foam inserts to enclose the product
    >>>>> completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface.
    >>>>>
    >>>>> Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable
    >>>>> to use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be
    >>>>> used to build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
    >>>>> The product must be adequately supported on ALL sides and not placed
    >>>>> loosely inside the carton.
    >>>>
    >>>> Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z
    >>>> dyrektorem generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton.
    >>>>
    >>> To rozumiem jakiś samokrytycyzm? Bo świetle powyższych zaleceń tak to
    >>> wygląda. Chyba że ich nie przeczytałeś albo nie zrozumiałeś - to co
    >>> innego. EOT
    >>
    >> EOT? Pierdnąć bzdeta i zniknąć? Brawo ty :-)
    >>
    > Odpiszę tylko dlatego, że może ja czegoś nie zrozumiałem. Ale nie wydaje
    > mi się.
    > W skrócie: ja krytykuję sposób zapakowania wysłanych OPowi dysków, a ty
    > twierdzisz, że nic się nie stało.
    > Wg Toshiby ostatni alternatywymy sposób pakowania, to szczelne owinięcie
    > folią "bomblkową" o grubości conajmniej 5 cm.
    > Wtedy ty komentujesz to(a właściwie pierdnąłeś bzdeta), jakby to był
    > argument powtwierdzający twoją opinię, a tymczasem nie jest. Koperta ma
    > tej foli ze 2 cm grubości i dyski latały w niej luzem.

    Troszkę się tu pomieszało jak widzę.
    Odpowiedziałeś na mój post o treści:

    "Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z dyrektorem
    generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton."

    Ten mój post odnosił się pośrednio do trolla radoslawa, który uważa, że
    dysk był zapakowany wystarczająco dobrze skoro zrobiła to firma sprzedająca
    te dyski - czyli cały wątek wg niego to czepialstwo i głupoty.
    Zasadniczo stoimy po tej samej stronie i tylko jakieś nieporozumienia się
    pojawiły. Zatem nie ma o co kryszyć kopii.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka


  • 70. Data: 2019-11-05 10:33:15
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Roman Tyczka, 05 lis 2019 w news:r4ohiid7vrd.dlg@tyczka.com
    napisałeś/aś:


    > Troszkę się tu pomieszało jak widzę.
    > Odpowiedziałeś na mój post o treści:
    >
    > "Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z
    > dyrektorem generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton."
    >
    > Ten mój post odnosił się pośrednio do trolla radoslawa, który uważa,
    > że dysk był zapakowany wystarczająco dobrze skoro zrobiła to firma
    > sprzedająca te dyski - czyli cały wątek wg niego to czepialstwo i
    > głupoty. Zasadniczo stoimy po tej samej stronie i tylko jakieś
    > nieporozumienia się pojawiły. Zatem nie ma o co kryszyć kopii.
    >
    O faktycznie, moja kulpa. Pomyliłem cię z tymże Radosławem.

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: