  • 1. Data: 2012-02-07 18:19:30
    Temat: Zakup ELM 327
    Od: Marek <t...@n...istnieje.pl>

    Muszę kupić interfejs diagnostyczny ELM 327 i jest z tym problem bo na
    krajowym portalu na "a" jest tego zbyt dużo przy b. dużej rozpiętości
    cen. Sprawdziłem na http://www.elmelectronics.com, że najnowszy firmware
    to 1.4b gdy tymczasem nasi sprzedają 1.5 i wyżej. Ja chciałbym 1.4b w
    metalowej obudowie od godnego zaufania sprzedawcy. Mam prośbę czy
    możecie mi kogoś polecić?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-02-07 18:24:01
    Temat: Re: Zakup ELM 327
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek

> [...]
    > to 1.4b gdy tymczasem nasi sprzedają 1.5 i wyżej. Ja chciałbym 1.4b w
    > metalowej obudowie od godnego zaufania sprzedawcy. Mam prośbę czy

    Kup coś z blutufem. :>

  • 3. Data: 2012-02-08 07:19:18
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Marek

    Nie wiem czy to nie będzie reklama, ale ja kupiłem tutaj:
    http://www.viaken.pl/

  • 4. Data: 2012-02-08 11:38:48
    Od: Marek <t...@n...istnieje.pl>

    W dniu 2012-02-08 07:19, nom pisze:
    [...]

    > Nie wiem czy to nie będzie reklama, ale ja kupiłem tutaj:
    > http://www.viaken.pl/

    Dzięki, mają tylko interfejsy w obudowie z tworzywa sztucznego -
    wolałbym jednak metalowe pudełko które zapewnia lepsze ekranowanie.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2012-02-08 11:51:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek

    > Dzięki, mają tylko interfejsy w obudowie z tworzywa sztucznego -
    > wolałbym jednak metalowe pudełko które zapewnia lepsze ekranowanie.

    Ja mam taki: http://tiny.pl/hj6g1, tzn. pewnie jakąś starszą wersję, ale
    producent chyba ten sam, bo obudowa taka sama. Działa trzy lata bez
    problemów. Ale tak jak mówiłem, teraz kup raczej bluetooth. Można sobie
    wtedy diagnozować smartphonem.

  • 6. Data: 2012-02-08 12:00:42
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-07 18:19, Marek pisze:
> [...]
    > to 1.4b gdy tymczasem nasi sprzedają 1.5 i wyżej. Ja chciałbym 1.4b w
    > metalowej obudowie od godnego zaufania sprzedawcy. Mam prośbę czy

    Ja mam od 2 lat 1.4 w zywkłej plastikowej obudowie. Nigdy nie było
    problemów. Teraz z chęcią bym odsprzedał i kupił taki na BT. Metalowa
    obudowa tak naprawdę nic nie daje. Aha z peugotem nie chciał się
    komunikować ale nie tylko mój :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2012-02-08 21:20:45
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <t...@n...istnieje.pl> napisał w wiadomości
    > W dniu 2012-02-08 07:19, nom pisze:
    > [...]
    > Dzięki, mają tylko interfejsy w obudowie z tworzywa sztucznego - wolałbym
    > jednak metalowe pudełko które zapewnia lepsze ekranowanie.

    Naprawiasz auta przy stanowiskach radarowych?

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2012-02-08 23:07:33
    Od: Marek <t...@n...istnieje.pl>

    W dniu 2012-02-08 11:51, to pisze:

    [..]
    Działa trzy lata bez
    > problemów. Ale tak jak mówiłem, teraz kup raczej bluetooth. Można sobie
    > wtedy diagnozować smartphonem.

    Na pewno to wygodne, problem w tym, że mam smartphona z androidem.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2012-02-08 23:10:15
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-08 12:00, Lewis pisze:

> [...]
    > problemów. Teraz z chęcią bym odsprzedał i kupił taki na BT. Metalowa
    > obudowa tak naprawdę nic nie daje. Aha z peugotem nie chciał się

    Peugeot to raczej Lexia/Proxia, z tym, ze u mnie przy p106 nawet Lexia
    polegla (ale nie wiem czy ECU nie jest uwalony albo wiazka).

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 10. Data: 2012-02-08 23:14:43
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    W dniu 2012-02-08 11:51, to pisze:

    [..]
    >Działa trzy lata bez
    >>
    >Na pewno to wygodne, problem w tym, że mam smartphona z androidem.

    A to problem?
    http://www.androidzoom.com/android_applications/elm3
    27

    --