  • 11. Data: 2012-02-08 23:16:59
    Temat: Re: Zakup ELM 327
    Od: Marek <t...@n...istnieje.pl>

    W dniu 2012-02-08 21:20, Irokez pisze:
    [...]
    > Naprawiasz auta przy stanowiskach radarowych?

    Podobno metalowa obudowa pozwala uchronić się przed wpływem zakłóceń
    jakie mogą być w przypadku problemów z "ulotami" na przewodach wysokiego
    napięcia lub cewkach zapłonowych.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2012-02-08 23:22:38
    Od: Marek <t...@n...istnieje.pl>

    W dniu 2012-02-08 23:14, Yogi(n) pisze:
    [...]
    > A to problem?
    > http://www.androidzoom.com/android_applications/elm3
    27

    Oooo jestem pod wrażeniem, czy te oprogramowanie jest równie
    funkcjonalne jak to powszechnie stosowane pod windowsa? Czy korzystałeś
    z tego softu?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2012-02-08 23:43:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek

    > Na pewno to wygodne, problem w tym, że mam smartphona z androidem.

    To raczej nie problem, tylko wręcz przeciwnie. :>

  • 14. Data: 2012-02-08 23:44:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek

    > Oooo jestem pod wrażeniem, czy te oprogramowanie jest równie
    > funkcjonalne jak to powszechnie stosowane pod windowsa? Czy korzystałeś
    > z tego softu?

    Wątpię, żeby na smarfona było coś klasy ScanXL-a, niemniej w większości
    przypadków taka funkcjonalność nie jest wcale potrzebna i smarfon
    wystarczy.

  • 15. Data: 2012-02-08 23:45:09
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-02-08 23:16, Marek pisze:
> [...]
    >>

    > Podobno metalowa obudowa pozwala uchronić się przed wpływem zakłóceń
    > jakie mogą być w przypadku problemów z "ulotami" na przewodach wysokiego
    I co ma ci zaekranować ta puszka przy złączu ODB, skoro od złącza ODB
    lecą ci metry kabli z magistralą CAN/ODB po całym aucie i robią za
    antenę? A przewód od interfejsu do PC (znaczy usb) jest przewodem
    ekranowanym, więc ta część nie ucierpi.
    Jeśli "ulot" z przewodów wysokiego napięcia miałby ci zakłócać pracę ELM
    - to byłyby na tyle silne, że miałbyś 99x więcej problemów ze wszystkim
    innym w okolicy.

    Wg mnie - upieranie się na metalową puszkę nie ma sensu. Ważniejsza dla
    stabilnego działania jest jakość i elegancja wykonania samej elektroniki...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 16. Data: 2012-02-19 12:01:47
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam od 2 lat 1.4 w zywkłej plastikowej obudowie. Nigdy nie było
    > problemów. Teraz z chęcią bym odsprzedał i kupił taki na BT. Metalowa
    > obudowa tak naprawdę nic nie daje. Aha z peugotem nie chciał się
    > komunikować ale nie tylko mój :)

    Ja mam ELM 1.4b i program PCMSCAN odczytwywał podstawowe parametry, błedy z
    Peugeota Partnera z 2003 roku. W sumie to nie wiem czy po linii K czy po
    CAN, ale z tego co pamiętam tam jest protokół SAE, bo tak pokazywał program.